Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Er nesten sikker på at TR er på vei nå, føles helt slik i magen og da er det vel bare til å innse at lykken er ute for denne gangen og håpe hun skynder seg slik at det blir fort overstått. Regner med hun dukker opp etter sex enten i kveld eller morgenkveld. Luft i magen, masser(!!), vondt i magen og korsrygg, såååååååå sjokoladesyk, vondt i hode, småsur, masse småkviser... Jepp, TR melder sin ankomst. Skal aldri mer stole på magefølelsen min altså! Skru opp forventinger på den måten til ingen nytte. Har reel IKM i morgen eller overimorgen (regner ikke med kvelden før når spottingen begynner), men siden jeg har kort lutealfase, bare 10-11 dager, så har jeg satt meg opp med IKM mandag er da en evt test ville slått ut om jeg var gravid. Er det ikke slik at lutealfasen nesten alltid er den samme fra syklus til syklus? Skal kose meg med litt sjokolade i kveld jeg!
Lone35 =0) Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Har bare en ting å si: TR er uberegnelig, ubehagelig og nesten uunngåelig. Fytte rakkern for ei Tante. Hun er her hos meg akkurat nå. Men neste måned har JEG bestemt meg for å LURE henne. He he...Håper tanta di ikke dukker opp, Alva. Gann på henne, så kanskje hun holder seg vekk.
**Håper** Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Og jeg fikk mensen i dag. Har så sinnsykt mensensmerter:=( Håper bare syklusen min nå blir normal. Så i uke 39 og rundt den 27 september kan jeg vente mens igjen om jeg ikke er så heldig å blir gravid da.
Lone35 =0) Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei m-jenta Jeg har også ikm rundt 27.9. Vi får heie på hverandre.:-)
**Håper** Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hei Lone34=) Så morro at vi forventer mensen likt da. Fikk du mensen i dag???? Jeg våkna opp med skikkelig magesmerter og stikkinger og kom litt brunt på papiret, men har ikke begynt å blø ordentlig enda. Men det er vel i dag jeg skal regne fra første dag????
Gjest Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Ja det er utrolig kjipt! Slemme, slemme tanten! Skal sette meg i en sirkel med telys, kledde i svarte frynser, med røkelse og mane hele tanten til blokksberg!!!! Skal jeg slenge med deres i samme slengen?
**Håper** Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Hehe...Ja gjør det Alva.:=) Ikke gi opp håpet. En vakker dag så blir vi gravide skal du se:=) Litt glad for at jeg fikk mensen nå fordi jeg slutta på p-pillene den 26 juli og hadde utsatt mensen i 2 mnd. Og nå kan jeg regne ut ca når jeg får EL.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Uff da, hun er slem hun tanta!! La oss håpe hun ikke kommer da og at dette er graviditets tegn...da jegvar gravid kjentes det ut som hun kom, men alle ovennevnte symptomer. Lykke til!
Lone35 =0) Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Sleng med Lone's tante også. Bort bort til Bloksberg.
Lone35 =0) Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Jeg fikk mensen i går kveld. Trodde min syklus var på 29 dager, men den har visst forlenget seg med tre fire dager etter at jeg tok ut spiralen.
**Håper** Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Men dere, jeg er ikke helt inn i dette med syklus og sånn nå siden jeg ikke har hatt mensen siden mars. Og i dag fikk jeg jo mensen, når er det størst sjanse for meg å kunne bli gravid nå??? Sånn ca 2 uker fra nå???
Gjest Skrevet 30. august 2006 #12 Skrevet 30. august 2006 Ja sånn ca, men klarer dere å ha sex annenhver dag fremover nå så skal det holde uansett :-)
2 søte små:-) Skrevet 30. august 2006 #13 Skrevet 30. august 2006 Hei! Da vil jeg anbefale deg å kjøpe el tester. Jeg hadde på dag 16, men dette varierer veldig etter hvor lang syklus du har. Dette er første måned med el tester, så jeg testet fra dag 9... Var spennende,så nå gjenstår det bare å se om det er festet seg en liten spire i meg. Håpe håpe! Er iallefall ikke i for om dagen, var faktisk hjemme fra jobb i dag. Hodepine, kvalme,vondt i korsruggen og ømme bryster i tillegg er humøret på bånn og veeeldig lyst på godis hele tiden. Lykke til!
**Håper** Skrevet 30. august 2006 #14 Skrevet 30. august 2006 Takk for svar Alva. Så ikke neste uke men uka etter der, altså i hele uke 37 så bør vi ha masse sex for da er det størst mulighet??? Jeg gidder ikke å bruke masse penger på EL-tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå