Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er det noen her som har vært plaget med BL etter et svangerskap? jeg hadde BL da jeg fikk mine 3 første barn. men var ikke i arbeid, så husker ikke helt når og hvor mye. hadde hjelp til vasking osv. og kjent det etterpå også når jeg har gjort MYE feil ang hofter og føtter. men nå ble jeg gravid og ble sykemeldt i uke 8 for BL. men mistet i uke 12. kjentes ut som BL ble borte. men så kom den igjen...for FULT. og jeg er verre nå enn da jeg var gravid.

trodde BL var hormonelt også jeg, men kan jo ikek være det da.

noen som har opplevd noe slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6130829-bekkenl%C3%B8sning-uten-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker å ha lest om dette, ikke erfart det selv. Hvis du leter litt på google, finner du damer med egne nettsider om seg om bl deres. Noen av disse er nærmest invalide dessverre. Og så er det jo bl-foreningen da.

Bl er vel hormonelt tror de, men ikke alle som blir bra igjen..

• 2 uker senere...

heisann beken løsning uten svangerskap,

ja jeg opplevde å veldi vont i bekknet etter fødselen, hadde også bekken løsning i svanger skapet.

så jeg slappte mest mulig av. i ca 6 uker, gjorde minst muligi huse å det hjelpte. gjikk også med samla bein, ut og inn av bil. opp og ner i sofaen, satt heller ikke med bena i kryss, 6 ukene fekk hjelp av andre til å rydde, blandt annet mannen min ryddet. og løfftet tunge ting for meg.

Gjør du alt dette er det en vis mulig hett for at du blir bedre i bekknet.

Jeg anbealler også soneterapi. veldi bra, det er vert prisen.

ps få også noen til å passe di andre barna litt ut på dagen, det gir også avslasning for deg, og du får tid til å slapp av, blandt annet hvile.

god bedring. håper at dette hvil hjelpe deg.

hilsen Tornerose :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...