Gå til innhold

Noen her som er heterofile?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og skal/har brukt sæddonor?

Føler meg som den eneste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har også følt meg som den eneste..

Skrevet

Det er du sikkert ikke!

Jeg er heterofil til det ytterste,og skal etterhvert prøve med sæddonor,om det blir privat med en i Norge eller om jeg bestiller sæd fra enten Danmark eller Usa om jeg skulle få råd til det.

Det kan virke som det stort sett er bare lesbiske par/single som vil bruke donor,men det er mer sammensatt enn som så.

For alle så passer det ikke med en mann,og jeg har mine grunner til å ikke lete etter en barnefar.

Hvor er du i prosessen da forresten?

Skrevet

Jeg er heterofil, men singel :-) er ennå i planleggingsfase..

Skrevet

heterofil og gravid med barn nr 2. bruker SELVFØLGELIG donor fra autorisert firma med spermier som har vært i karantene!

ikke for å være streng eller noe, men dette mener jeg virkelig - har man ikke råd til å kjøpe skikkelig testede spermier for å sikre barnets helse nå og i framtida, bør man revurdere hele prosjektet.

det er selvfølgelig også mange andre negative momenter med privat donasjon, viser til andre tråder her.

Skrevet

hei

jeg er ogsaa hetrofil og er gift og vi har to barn med donor saed. og ene av dem er med eggdonor ogsaa.

jeg vil bare si at jeg er helt enig med charlie naar det gjelder at man burde bruke autorisert firma om man skal bruke saed donor.

Ikke bare for barnets seg men ogsaa for en selv. Jeg er helt sjokkert over hvor mange som er villige til aa bruke privat donor.

jeg har ogsaa inntrykk at det er mest homofile inne paa denne siden, kikker derfor bare innom av og til her. det hadde vaert fint aa hatt noen aa prate med som ogsaa har brukt donor saed eller egg slik at man kunne delt tanker og folelser rundt dette.

signerer med anonym fordi vi ikke vil at noen skal vite at vi har brukt donorer. ( ma lage meg et nytt nick som ikke er saa gjenkjennelig for venner og familie)

Skrevet

Hei!

Jeg er gift, og vi er nå gravid med vårt første barn etter bruk av sæddonor. Vi brukte klinikken Ciconia i Århus, og lyktes på 4. forsøk. Vi diskuterte dette litt frem og tilbake, men kom fram til at kjærligheten for barnet kommer uansett. Dessuten har vi lest ulike artikler som definitivt bekrefter dette :-)

Og ja, det virker som om det er veldig få som står fram, så jeg synes det er veldig godt å se at vi ikke er de eneste.

Skrevet

Det er godt å høre at en er flere. Vi har en liten datter som ble til med sæd-donor på Maigaard i Danmark. Alt har gått bra, men det er en stor hemmelighet vi går og bærer på. Og ikke minst tankene rundt hva vi skal fortelle barnet - og hva vil barnet føle for faren etterpå??

Har vært en del inne på FUB sine sider. Der er det flere likesinnede.

Er det noen som vil ha kontakt - si ifra. (Kan lage meg en ny hotmailadr evt)

Hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...