Gå til innhold

Dimoren C";).

♥♥Vilsågjerne♥♥

Anbefalte innlegg

Som du har vært innom på over 35 og sett var det min tur å oppleve en positiv test i dag.Skummelt..

Drister meg innom litt hos dere,men denne gang var det faktisk kun for å høre hvor langt du er kommet i løypa...Du vet tiden går så fort,det er ikke sikkert det er lenge til du har termin nå?Vet du kjønn på baby?

Håper i hvertfall det går fint med deg og gullet i magen!

Klem fra vilsågjerne.

Fortsetter under...

Hei vilsågjerne. Jeg så ikke innlegget ditt før nå -så hyggelig med livstegn. Håper alt fremdeles står bra til.

Jeg har i dag 100 dager igjen sier BIM. Magen begynner å bli stor, og det er liv hver dag. Kjønnet vet jeg også... gutt nr 3! Det er jeg ganske så fornøyd med.

Men jeg husker godt den perioden du nå er inne i. Flying på toalettet, engstelse, bekymring og uro. Men vanligvis vil det jo helst gå bra.

Jeg håper du tar det med ro og passer på deg selv, slik at du samler masse krefter til tiden fremover. Har du en hyggelig lege, så kanskje du skal be om å bli henvist til en tidlig ultralyd slik at du får litt ro. Det hjalp iallefall meg den første tiden, det å få se hjertet slå.

Jeg tror at alt kommer til å gå strålende fremover, og håper du snart finner veien inn hit. Selv kommer jeg nok til å fortsette å smuglese på "over 35". God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...