supermam5 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 eg spår itte kl 20 i kveld å då tar eg di som spør itte meg fysst å fremst å ittepå di som ønske d ska ta så mange eg klare..
Etliteønske Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Hei:) ' Jeg vil veldig gjerne bli spådd av deg!! Jeg lurer på om og evt når jeg blir gravid? Jeg: 050680 Han: 160879 Stor klem
maym Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hei.. Håper du tar dei tida til mei.. Har du mye erfaring, hva bruker du? kort ? pendel? Jeg klarer ikke å lese mei selv så tyr til hjelp..kansje du kan hjelpe mei? Jeg har en sønn på 4,5 Har hatt 2sa rett etterhverandre for en stund tilbake... Vi håper da på en liten søster eller en bror til min sønn.. Men ser ikke ut at det skal gå vår vei.... Det er nå gått 1 år siden jeg sluttet på p-pillen ..... Jeg 15.09.74 Samboe 18.11.72 Sønn 03.01.02 Takker så mye om du tar dei tida:))
Gjest MMJ Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei supermam5 Har kjempelyst til å bli spådd Er født 150380 Lurer på flere barn, kjærligheten (blir jeg og samboeren gift?) økonomi Får jeg snart en jobb, og er det en jeg trives i? Blir huset solgt snart, skal selge en enebolig, og får jeg prisantydningen? Håper du rekker meg Klems fra
Gjest MMJ Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hei supermam5 Kan du være sååå snill å spå min veninne? Hun er født 30.januar 1980. Hun fant ut i mai at hennes type gjennom 4 år hadde vært utro siden februar. Hun er fullstendig knust av dette enda, selv om hun later som hun går videre på en måte. Jeg er så redd for henne, hun er verdens beste og herligste, og ønsker henne kun det beste. Jeg vet hun virkelig hadde ønsket seg å bli spådd, og jeg skal på besøk til henne i morgen, og hun hadde blitt så glad for å bli spådd av deg!! Det jeg vet hun lurer på er: Finner hun noen gang sin drømmemann, og blir det evt lenge til? Når kommer hun over sin X som såret henne så alt for mye Får hun flere barn, når da i så fall og hvor mange og kjønn? Hun har fast jobb i dag, er det noen sjans for opprykk der? Økonimien, vil den stabilisere seg?
supermam5 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2006 hei,trenge fødselsdatoen på hu å han då
supermam5 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2006 hei,d fyssta eg fekk opp va forandringer rundt deg i positiv retning innen jobb ser d ud som..d ligge tilrette lagt for deg her så d vil sje gå så lange tid fekk opp kjærlighetskortet på deg å d kan tyda på ein forlovelse eller et frieri øve nyttår vil eg sei,ligge mange goe kort rundt deg å mye vil gå i ditt favør,ser ud som om vennenne din sette utrolig stor pris på deg å din livsgnist...ligge graviditet på deg rundt mai neste år me ein gutt...kan ta litt tid før huset blir solgt men,innen 4 mnd e d solgt lykke te
Gjest MMJ Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Nina, min veninne er født 30.januar 1980 Han Xen vet jeg ikke. Hun kommer til å bli SÅ glad hvis hun blir spådd
Gjest MMJ Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Hun har gjort det slutt med Xen altså. Det ble slutt med en gang hun fant ut han hadde vært utro.
Gjest MMJ Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Tusen takk for svar supermam5. Ser du om jeg får solgt til prisantydning? Sååå spent på dette ... :/
supermam5 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2006 drømmemannen vil hu treffa i februar,å d blir bra for hu..x vil hu komma øve rundt i oktober egentlig for han e isje verdt ei flua på veggen ein gang,isje bra sanser fra han nei..men ja hu vil få flere ongar,om 2-3 år når hu e klar for d...på kjønn vil eg dei gutt...ligge og forlovelse på hu innen 2 år...økonomien hennas vil komma seg te d positiva å ting vil gå i hennas favør innen jobb,kjærleik å økonomi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå