Gå til innhold

April: En ulykke kommer skjelden alene

Anbefalte innlegg

er det ikke noe som heter det???

Eg gir meg for dagen tror eg!

Først er det tastaturet på min data - det er ødlagt og eg kommer meg ikke inn på dataen for eg har passord på den. Så eg får ikke tak i adressen til min hemmelig venn... Men skal sende noen av dere andre en mail og hååååper at noen har hatt min hemmlige venn før meg og ikke kastet adressen.... håper håper!

Så går bilen i stå - eg skal forte meg på butikken før middag. Jaja, det tok lang tid før eg kom meg hjem igjen og eg ble helt stressa.

Midt i matlagingen så bare slutter konfyren å virke - vannet har kokt opp og eg har hatt i pastaen - pølsene er nesten ferdige. Men varmen bare daffet bort og til slutt kunne eg ha plata på fylt men eg hadde handa på plata. Ingen varme!

Så me har spist halvferdig pasta og pølse (som ble kald før me var ferdig å spise)

På toppen av alt så skal eg bake i dag - mellomste dattera har jo snart bursdag og eg tenkte eg skulle fylle frysern med kaker.

Eg finner ikke ut hva som er glat og min mann jobber overtid - er nok ikke hjemme før i 10 tiden i kveld.

Arrggg - eg har ikke tid til slikt tull. :-|

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6130490-april-en-ulykke-kommer-skjelden-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå håper eg at torsdag blir beder enn onsdag.

fikk jo tid til å kose oss etterpå da - Så når en til slutt skal se hva dagen har gitt meg så er det ikke så gale alikevel.

Surt i det det står på, men etterpå så må en nesten bare le av det. Er det muligt at alt sammen skal skje på en gang.

Men har fikset meg med adressen til min hemmlige venn da... så nå må den sendes i måren tidlig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...