Gå til innhold

bruker dere "gravid-bilbelte"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en litt nervøs mann som vil at vi anskaffer dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg bruker. Det er greit å ha sikkerheten i orden. Dessuten er det utrolig behaglig å slippe det presset på magen :)

Skrevet

jeg bruker det ikke. grunnen er at jeg bytter ganske mye på om jeg kjører eller sitter på. men jeg passer på å putte nederste del godt ned

Skrevet

Jeg bruker det. Blir rart å legge det bort når svangerskapet er over......

Skrevet

Samme her:) Bilbelte er montert og brukes hver gang....

Skrevet

jeg bruker det,og anbefaler det... Når jeg sitter på med andre er det bare å flytte det over... er veldig fornøyd jeg, og synes det er behagelig å ha på. Har sett 2 forskjellige typer. Et med en rem man fester opp mellom beina, den jeg har har 2 remmer man fester på utsiden av beina... Oj, så god jeg var på å forklare dette... :(

Men håper du forsto. Praktisk med to remmer, i tilfelle skjørt/kjole...:)

Skrevet

jeg skaffet meg det da jeg var i uke 11 eller noe sånt...sto på esken at man "skulle" bruke det fra man er 2 mnd på vei så....kjenner at jeg føler meg tryggere med det!vet aldri når det skjer noe så...når jeg ikke bruker det, merker jeg at jeg føler meg litt utrygg faktisk....og det er jo som de sier her, at det er bare å flytte det over til andre seter!ingen problem:)hør på den nervøse mannen din du, og skaff deg et sånt belte!:)

Skrevet

jeg bruker det..veldig greit å ta på, og behagelig å slippe trykket på magen. og det beskytter jo babyen hvis en skulle være så uheldig å kræsje...

Skrevet

Jeg bruker det ikke. Har lest på Trygg trafikk sine hjemmesider at det ikke har noe å si for sikkerheten til babyen om man bruker det eller ikke. Syns det er helt greit med vanlig belte, strammer ikke så lenge jeg har det "under" gravidmagen.

Skrevet

Jeg hørte om Trygg trafikk og at de ikke kunne "bevise" at det hadde så god effekt som man trodde, men har likevel valgt å bruke det. Føler meg tryggere enten det kan bevises eller ikke :-) Og mer bekvem...

Skrevet

sto en artikkel i en avis her for et par uker siden om ei dame som hadde mistet barnet sitt i en ulykke fordi hun ikek brukte sånn belte. nå har hun gått til sak mot staten for at det ikek er påbudt.

jeg kjøpte mitt på finn.no for 50kr. trenger ikke kjøpe til 400kr for at det skal brukes noen måneder bare.

Skrevet

Det har ikke jeg hørt om, men nå er jeg i hvert fall glad jeg bruker det :-)

Skrevet

Ja,jeg har kjøpt det,syntes faktisk at det er ubehagelig og ha på bilbelte uten dette fordi det trykker så på magen,akkurat på et ubehagelig punkt så jeg er veldig fornøyd med det. Leste også i se & hør for noen uker siden at ei som kresjet EN dag før termin fødte en baby som døde fort etter,pga skade fra bilbelte,tenk at hun kunne unngått det dersom hun hadde brukt et slikt gravidbelt. Syns det er en god sikkerhet for det er jo ingen av oss som vil miste babyen vår som vi gleder oss så over...det er VIRKELIG verdt pengene spør du meg!

Skrevet

Bruker...:) Brukt siden uke 8...:)

Skrevet

Magen min e bitte liten enda:( men vi vil begge at jeg skal ha. hvor kan jeg kjøpe dette. og når kan jeg begynne å bruke det??? må jeg ha mage for å kunna bruke d. for tror ikke jeg får mage før jeg er 7 måneder på vei :( virker ikke slik iallfall. hvis jeg får noe særlig mage i det hele tatt.

Skrevet

må bare tilføye at ja jeg leste også om hun fra stord som mistet en dag før termin. andre også som lester se og hør her. hehe

Skrevet

du kan få kjøpt det i de fleste barneutstyr og bil utstyr forretninger.. jeg vil helle ranbefale deg å kjøpe et brukt på f.eks finn.no jeg kjøpte mitt for 50kr og det er kun brukt under en graviditet før.

du kan bruke det fra du er ca 2mnd på vei.. må ikke ha mage for å bruke det.. jo før jo bedre.

Skrevet

Jeg bruker gravidbelte! - og det er superdeilig å slippe presset av nederste beltet.

Skrevet

Ja noe sladder må man jo få med seg og det er det jo nok av i se&hør... Kjente jeg fikk helt angst inni meg da jeg las den triste historien de hadde opplevd,tenk om noe sånn skulle skje meg,uff jeg har ikke ord for hva jeg hadde følt da,og så kunne hun ikke bli gravid igjen,stakkar dem!

Skrevet

Jeg bruker, veldig behagelig.

Dessuten var det en jente her inne for et par mnd siden som var innblandet i et trafikkuhell, og fikk beskjed om at morkaken hennes mest sansynlig ville tatt skade dersom hun hadde beltet mot magen.

Skrevet

Selvsagt bruker jeg spesialbelte:))) Må jo passe på småen:)

Skrevet

Ja bruka det og trives med det... etter forrige fødsel savna æ d faktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...