Gå til innhold

Cb test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testa negativt i dag utpå dagen..er tre dager til ikm.Mulig det er litt lenger til å siden syklusen min varierer fra 28-32 dager.

Tror dere jeg fortsatt kan være gravid,men at det ikke vises ennå????

Håper det!

Har vært mye kvalm store deler av dagen siste dagene..Pleier ikke merke noe sånt før jeg normalt skal ha mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke det tidlig å bli kvalm..? Jaja, lykke til!!!

Ane

Skrevet

Ja, du kan være gravid selv om testen viste negativ. Du testet veldig tidlig, og testet ikke med morgenurinen.

Skrevet

Mener å ha lest at symptomene på graviditet kan komme i det det befrukta egget fester seg.. og det kan det evt ha gjort til deg nå.. Du kan vel også være gravid selv neg test om hcg-nivået ikke er så høyt enda, for da vil det ikke slå ut på testen... Om du klarer så kan det være lurt å vente noen dager og ta en ny test i helga med morgenurin, som er mer konsentrert.. Lykke til;)

Skrevet

Hei! Jeg tok også en cb digital test på mandag på kvelden og den var neg.. Jeg føler meg gravid, tror jeg...vondt i puppene...stikking i korsryggen. Symptomene går ikke vekk. Hvis ikke TR dukker opp innen fredag så tar jeg en ny test på morron. Spennende, men prøver å ikke tenke på det, men det er ikke så lett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...