Gå til innhold

Yes, da! :) gravid! (langt!)

Anbefalte innlegg

Det er ikke til å tro! Sov ikke så godt i natt. Var våken fra 04-06. Kjente det BOBLA i magen! Men det var ikke sånn mensenvondt, som det pleier å være 1.dagen..

Tok en test da jeg sto opp, sånn på ordentlig, kl 08:35 : To streker på QR.

Skalv som BARE det. Det var jo ikke muuulig!? Etter 8pp satt den. Og følelsen jeg har AKKURAT nå, er helt fjern.

FORBEREDELSER:

*Sex på dag 5

*Akupunktur på dag 7

*Sex på 1.dag med el-slim (dag 12)

*Sex på 2.dag med el-slim (dag 13)

*EL = null sex. Var borte hele kvelden.....

MEN: Akupunktur-time

*Sex dagen etter EL.

* Gravid på dag 31---i dag--- (eller før , hihi) med QR på morgen-urin, CB på ettermiddagen

Nå har jeg litt ømme pupper, som en typisk mens-periode. Men ikke vondt i magen. Det eneste er at det har bobla i magen. Jevnt og trutt. Har faktisk små-fisi på jobben i hele dag, hehe *håpløst* ;)

Ellers har det vært vekslende med hva som har kommet fra "bak-gården", og gikk ofte på do i går! (kanskje bare nervøs...)

Har tenkt myyye på dette med å bli gravid. Det har faktisk opptatt mye av tiden min etter jeg slutta på p-pillene. *stress*stress*stress*

Men har overbevist meg selv hver negativ test og mens-periode, at dette ordner seg. Og det har det jo.

Så får vi se om jeg klarer å bære fram en ny landsborger, 11.mai 2007!

Dette forumet, og så og si alle her på BIM, har lært meg mer enn hva noen andre kunne gjort! Seriøst. Og mere kommer jeg til å lære!! :) :)

Ses på 1.trimester :)

Takk for meg.. Så lenge. :)

PS: *************babystøv***************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6130244-yes-da-gravid-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...