phantomet Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Etter å ha blitt overbevist om at fødselen var i startgropen pga vondter og vanvittig stram mage i flere dager, samt utflatning og 2 cm åpning, gjør jeg nå retrett... Det viser seg at det er bare veldig ubehagelige mase-rier, stresset kropp etc. Når det står på som verst, ender jeg med brekninger og kvalme som resultat.... Har vært til ny kontroll der det viser seg at det ikke er noen endring på 24 timer. Fikk akupunktur for å slappe av, og klar beskjed om å sove (lite av det når det gjør vondt og magen er stinn HELE tiden), dusje/bade og bare ta det rolig. Alt er bra med babyen, men kroppen min sliter seg ut uten grunn enda... SÅ- da har jeg bestemt meg for IKKE å føde med det første! Skal sove og tusle rundt en stund til. Mannen tar seg av det meste av hjemlige syssler, junior er i barnehagen, så det burde være mulig å lade batteriene... Gir gjerne bort noen av vondtene til noen av dere andre som kan ta dem bedre i bruk... *smiler* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6130230-f%C3%B8dsel-utsatt-p%C3%A5-ubestemt-tid/
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 titter innom her jeg.. uffa, lykke til, sender masse fødestøv! *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-FøDeStØv*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Lykke til!!! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6130230-f%C3%B8dsel-utsatt-p%C3%A5-ubestemt-tid/#findComment-6130299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå