Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er forfredelig å sitte på i bil for tiden! Magen hopper og disser og jeg føler jeg enten skal føde eller kaste opp... Kjøre selv er faktisk litt bedre enn å være passasjer... men det går ikke pga. bekkensmerter. Så sitter jeg her da - hjemme i soffan og har fem uker igjen. Er det flere som ikke er glad i bilkjøring lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enda åtter uker igjen og akuurat vår bydel pusses veldig opp akkurat denne sensommeren, i tillegg til fartsdumpene som har sin misjon.

Jeg henger i stroppen over døra med den ene hånda og holder på maven og spenner det lille jeg har igjen av mave og bekkenmuskler og stønner og gleder meg til det hele er over. Sånn er det å ha en tilitersbøtte med vann på magen, bare, tror jeg.

Skrevet

signerer den jeg. det er helt jævlig! sist jeg og sambo skulle ut å handle tørketrommel ble jeg nesten gal. magen hoppet og bar seg. jeg måtte seriøst ta av meg mamma boksene og legge meg i baksetet! etter det, har jeg ikke kjørt så langt mer!

Skrevet

Også såå klønete å komme seg ut og inn av denna bilen. Det er nesten det verste jeg gjør.

Skrevet

Åhh... felles trøst i felles skjebne! Jeg skjeller ut mannen min fordi jeg mener han sikter på alle humper og hull han kan finne. Stakkars mann! Er jo ikke hans feil! Har til og med gått så langt at jeg ser etter ny bil: en SUV med eeeekstra støtdempere :-D Må bare vinne i lotto først. Kjenner jeg min egen flaks rett så kommer babyen før den tid... Nå medsøstre, vi får sitte hjemme og bimme de neste ukene, så går det nok bedre etter hvert:-D Takk for støtten og tvi, tvi til dere alle!

Skrevet

Menn sikter seg inn på alle dumper og humper i veien, er overbevist om at det er måten de stilltiende tar hevn for at vi er så hormonelle i svangerskapet!!

Skal kjøre fra Oslo til Bergen neste helg, kan ikke si jeg gleder meg!!!

Skrevet

Det værste med bil kjøring nå er at jeg klarer nesten ikke å rygge , magen er liksom i veien, føler nesten jeg må kaste opp når jeg snur meg for å se når jeg rygger. Å jeg skriver under på den og komme seg inn og ut av bilen, flate for et mas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...