Gå til innhold

Kan jeg spørre, Chanelle2 eller Elastica? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får opp 2 eller 3 barn, av ulikt kjønn. Mulig jente først.

Får opp at du nokså snart vil få klaff, men tør ikke si nærmere om når. (For det klarer jeg ikke å tolke presis)

Lykke til med prøvinga;)

(Den har jo sin sjarm den òg)

Tusen takk for at du tok deg tid, det står respekt av at du "gidder" å bruke tid på oss her inne. Takk;) Flere som har spådd meg, alle har spådd en graviditet ila vinteren, to har spådd tvillinger;) (Du får vel ikke opp noe om det?) Blir spennende å se... Skal ikke spørre noen flere nå, må slå meg til ro med det dere allerede har sagt.. Å jo, prøvinga har sin sjarm. Hehe;)

Har du fått noen tilbakemeldinger ang treffsikkerhet? Jeg får selv "syn" noen ganger, men de kommer av seg selv, har aldri sett noe på "kommando" fra andre.. Trur kanskje man kan utvikle denne evnen.. (Det jeg har sett, har stemt..)

Lykke til videre, klem.. :)

Tror helt klart evnen kan utvikles. For min del ble det litt sånn å ta seg tid og være oppmerksom på de "synene" som faktisk melder seg. Slappe av, men samtidig konsentrere seg veldig på en måte..

Har ikke fått noe særlg tilbakemeldinger, og jeg garanterer ikke for det jeg sier/spår. Særlig fordi at jeg ikke vet hva det er jeg egentlig "ser". Hvem sine barn det er, når dette skjer osv

Stor lykketilklem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...