Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 skal jeg ha menssmerter nå da????? Greit nok, TR har kommet.. Men faen, jeg har da ALDRI pleid og ha det før. Nå har jeg vondt i magen, vondt i ryggen.. Bare mas hele tiden.. Men men.. Skal ut og trene hest etterpå, så da blir det vel bedre
~Maja Mor~ Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Tror nok at vi i den situasjonen vi er i legger mer merke til hva som skjer med kroppen vår...Tror du det kan ha noe med saken å gjøre? kjenner etter litt mer liksom...
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hei og hopp.. Ute og trent hest i 3 timer... Neee, har ikke kjent noe mer etter nå enn det jeg pleier egentlig.. Men samboer bemerker det nok mer enn det jeg gjør.. (Han er veeeeeldig klar for noen nye uker prøving allerede.... )
Nela Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Hei! Hvis du nettopp har slutta på pilla og dette var din første ordentlige mens etter det så kan det være endel smerter ja. Fikk usannsynlige smerter forrige mens (var den første ordentlige etter pilleslutt), måtte hive innpå smertestillende og sove i begynnelsen. Har ikke hatt sånne menssmerter siden jeg var "nybegynner" med mensen... Ser at du fikk tr i natt Det var kjipt!! Trøsteklem fra meg )
Gjest Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Hei, dette er vel min første mens etter avsluttende periode med pilla... JA, tante rød kom i natt mens jeg var på jobb hu gitt........... Moro.... Takk for støtten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå