Gå til innhold

Vondt i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vondt i magen i natt, det var ikke rier, men som en blanding mellom menssmerte og luft i magen. Jeg har det i dag ogsaa og lurer paa om det er begynnelsen paa noe. Jeg er i uke 36 og grunnen til at jeg bekymrer er at mannen min skal vaere borte i tre dager og vil helst at han skal vaere her hvis noe skjer. Dette er min andre foedsel ( vi har en soenn paa 2 aar), men jeg husker ikke at jeg hadde denne type smerte saa lenge foer foedselen. Har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er i uke 35, og skal ha nr to.Har hatt akkurat de samme symptomene som du beskriver de siste to dagene. Var på kontroll i dag og spurte om dette. hun sier at det er ganske normalt. Kan være livmoren som modner seg, altså en form for kynnere. Hvis disse kynnerne blir sterkere og fortoner seg mer som rier, da skal man kontakte jordmor/føden.

Skrevet

Jeg venter også nummer to og har i dag hatt akkurat det samme. Det begynte med smerter oppe i mellomgulvet, så flyttet det ned til begge sider av lysken som menssmerter. Disse smertene var konstante, kom ikke i tak. For et par dager siden hadde jeg menssmerter og kynnere som kom og gikk hele kvelden og utover natten, for så å roe seg ned.

Sikkert som hun andre sier, at det er livmoren som forbereder seg. Sånn sett skal vi jo bare ønske det velkommen. Jeg for min del er litt værsyk, og har verkesmerter i skuldre/armer - og trodde at jeg nå brygget på en influensa. Men da har jeg nok bare det samme som deg. Har forresten 10 dager igjen til termin.

Skrevet

Takk for svar. Tror dere har rett, det foeles ikke ut som at noe kommer til aa skje med det foerste. Faar bare ta det som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...