Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 jeg og min samboer har gravd hodene våre for å finne et andre navn som passer til linnea.. jeg har hatt mange mens han er bare vanskelig, men i dag sa han at linnea nathalie er fint. hva synes dere? (vil bare nevne at blir ikke mye til at vi sier begge navnene, mest skriver dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Synes det klinger veldig godt. Mangen av bokstavene går igjen i begge navna, men uten at det blir "krøll på tunga". Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Syns det var utrolig fint:)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 NYDELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 tusen takk.. da spørs det om det ikke blir det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå