Prins&Prinsessa Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 En film med 2¨0års sensur? Noen som vet hva det er snakk om? Tror selv det er en al pachino film,men er ikke sikker på hva den heter?!?
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 den er helt ny.. tror den heter Hostel...
Prins&Prinsessa Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 Har sjekket litt på nett. Den er ikke ferdig innspilt,og den skal ikke være ferdig før i løpet av 2007. Men kommer en som jeg tror er så å si akkurat ferdig, 88 minutes. Men har sett litt fra den,og den virker ikke så ille akkurat! Men spennende å se om de får innført 20års sensur da. Håper bare de venter til jeg fyller 20 da
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 den med 20års er kommet jo... jobber til vanlig på mix med videoutleie, såg på den igår, fikk helt sjokk!!! Så det er kommet ja.... skal låne den litt senere idag:)
Prins&Prinsessa Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Aha...trodde det var kino film jeg da Da skal jeg også låne den til helgen når jeg har min kjære ved min side Får legge inn noen ord om den da vist du ser den før meg.
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 http://www.filmlisten.no/cgi-bin/visfilm.cgi?id=2012 link til en anmeldelse av filmen:)
Prins&Prinsessa Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2006 En film av Eli Roth. Aldri hørt om! Men tror jeg må se den uansett hvor grusom den er... Jeg vet jeg sikkert aldri får sove igjen. Dumme stemmer i hode mitt som tvinger meg til å se den!
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 MÅ jo se den da, 20års, er det mulig??? Hehehe... er mange som er 18års som ikke hadde trengt det, syns jeg da.. Men så ser jeg veldig mye film grunnet jobben (perm nå seff)... *gledemeg* håper den er verdt aldersgrensen:)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Eh, jeg vil ikke anbefale den... Dvs har jo ikke sett hele, kom hjem når sambo var kommet langt uti filmen, og skulle vistnok akkurat ha begynt å bli...blodig... MIN mening er at hvis du gidder å drive med film, og har den egenskapen at du når ut til folk-treffer folk, så fins det masse fantastiske temaer som kan bidra til å berike folks liv UTEN at det trenger å krydres med blod og magesyre! Men det er min mening! Har mer smak for skrekkfilmer som ikke trenger å vise alt for å få frem poenget.... Så for min del ble det tidlig i seng-drittsur på sambo som kasta bort energien på den filmen...Han var enig dagen etter, men måtte liksom se ferdig.... Ikke meningen å ødelegge moroa for andre da, men en liten advarsel bare... Meningsløst spør du meg...
*toppris* Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 liker slike filmer jeg, håper det er litt thrillerfaktor i den.. ellers er det ikke noe gøy... Vi får alle være glad for at smaken er som baken:) delt i to, alle er forskjellige:)
Prins&Prinsessa Skrevet 30. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2006 Helt enig! Er jo bare på gøy! Finnes mye mye meningsløst, og er veldig godt å se ting som ikke er noe relatert til virkeligheten. Er veldig lett skremt selv men klarer ikke å dy meg,må nok se den ja! Finnes mye mer meningsløst i livet enn å se/lage en meningsløs film. Feks se på nyheter. D er deprimerende det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå