Gå til innhold

blødning etter stripping, hjelp?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på sykehuset idag for å måle veksten til lillegutten min, men da viste det seg at jeg hadde fått time altfor tidlig, en uke siden sist. Det måtte gå minimum ti dager før man kunne måle på nytt grunnet ellers vil man komme til det samme som sist. LITT skuffet jeg da!!! Forbanna skrankedame.. jaja... Fikk sjekket modningen ivertfall da, har ikke gjort det før..

Myk og åpning på 2cm, så legen tok da å strippet meg.. Var ikke det mest behagelige eller ubehagelige jeg har opplevd. Helt greit:) Skal på stripping igjen på fredage hos min jordmor.

Fikk beskjed av legen at jeg kommer til å blø litt, men hva er litt?? Noen andre som har blitt strippet her, hvor mye blødde dere?

Nå har jeg blødd mer enn det jeg gjør under mensen.. Og legen sa litt.. hva vil det si???

ble strippet i elve tiden idag, nå har det jo gått flere timer, blør fortsatt.. er det åpning som skjer eller er det etter strippingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring å spør! Det jeg har hørt er at man ikke bør blø vesentlig mer enn en vanlig menstrasjon....

Når jeg tenker på det må jeg innrømme at jeg husker litt dårlig hvor mye jeg blødde jeg.....lenge siden mensen.

Er selv strippet i dag (så god hun fikk til), men ingen blødninger så langt (skyldes nok at jeg ikke finnes moden)

Skrevet

ingen med erfaringer?? Har nå blødd siden strippingen fant sted.. er det normalt? Har igrunn ikke mulighet til å reise og sjekke nå pga er på jobb....

Skrevet

Ring føden, babyen er viktigere enn jobb. Skal ikke du ha permisjon da?

Skrevet

barnevakt, reiser hvis jeg MÅ. minket litt nå, mer slimblandet blod, ser det an i morgen tidlig. Gutten min er aktiv han:) gogutten!! --tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...