Gå til innhold

Februar: Kor mykje leikar dere med babyen?


Molli2

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på kor mykje dere andre leikar med babyen? Tenker då på å ligge på golvet med, synge med, lese med, tulle med på fanget og sånn. Tenker ikkje på kos og sånn ved legging og hvis trøtt og lei men sånn ellers... blir usikker på om eg leikar nok med jenta mi.

Ho har vore så flink å underholde seg sjølv - har vore obs på at eg vil ho skal klare seg sjølv litt, men må jo ikkje bli for mykje heller. Ho har vore ganske flink motorisk så har ikkje pusha på for å 'øve' med henne heller. Kanskje det blir for lite leik??

 

No om dagen hyler og roper ho kjempehøgt... lurer på om ho tester stemma si .... eller så er ho berre så klar for å krype at noko meir må skje snart :) så ho kjem seg dit ho vil!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig leke ikke jeg så mye med henne heller.... er så flink til å leke sjøl.. men når hun kjeder seg.. går jeg bort å leker litt med henne.. også med en gang jeg legger henne på gulvet tøyser å leker vi litt.

Og sitter hun på fanget mitt i sofaen må vi ta en runde med ride ranke, ro ro til fiskeskjær eller klappe klappe søte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline ligger og leker mye på gulvet alene men jeg har henne å fanget 2-3 ganger om dagen da vi tuller og synger litt sanger 2-3 i slengen.

Leker litt med en tøy ball hun har noe hun synes er morsomt.

Synes kanskje det er litt tidlig å begynne å lesse for henne, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her leker vi mye:-) Han kan godt ligge å leke alene, men gir tydelig beskjed om han føler seg oversett...

Sitter mye på fanget å koser også. Da tuller vi, synger osv. Han er som en sol hele dagen, så kunne sikkert ligget mer alene da. Liker å kose masse med han, og det gjør også pappaen og søstrene hans også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...