Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg fått... hurra... Så sinnsykt vondt i ryggen min!!! Auauau!!

Må bare synes litt synd på meg selv... :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auauau!!! Gjør vondt til deg ja... Syns også synn på deg! Vet alt om nyrebekkenbetennele. Hatt det 2ganger i svangerskapet.

*sender gode tanker som tar bort smertene*

Skrevet

2 ganger å ja, stakkar deg også da! huff, håper både du og jeg slipper det flere ganger da!

Skrevet

Ja,kommer det igjen river jeg ut nyrene. Det er verre ann all slags smerter!! Har ikke født enda så kan fortsatt si det ;)

Drikk MYE MYE vann. Også etterpå. Jeg fikk først på venstre side,så 5dager etter jeg var blitt "frisk" fikk jeg det på høyre siden.

Men kommer jo av en bakterie som ikke kommer seg ut av nyrene.

Ved å drikke mye vann skyller du ut alt som ikke skal være der.

Er kjempe lett å få det når du først har hatt det en gang.

å sjekk medisinen du spiser. Jeg kunne ikke spise de jeg først fikk,var bare flaks at jeg leste om de på nettet.

Skrevet

ja, det går med noen liter vann kan du si... Håper det slipper snart, fikk selexid-tabletter jeg da, samme som mot blærekatarr... :s

Skrevet

Hehe..de fikk jeg også til slutt!

Får ha god bedring å lykke til! Har termin 2 dager før meg ;)

Skrevet

Takk takk! å lykke til du å! ;o)

Skrevet

har vært så heldig å ha oppdaga urinveisinfeksjonan i svangerskape før dem gikk så langt. dokker får begynne å være mer oppmerksom på symptoman, så går det bedre :D

Skrevet

Hei CecilieTerese*OVERklar*

Jeg må bare blande meg jeg altså......

Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse 4 ganger og jeg har ALDRI hat symptomer på at det var noe galt før jeg fikk smarter i ryggen! Samme problemet har jeg med UVI og det er bare sånn atnoen har en kropp som ikke sier i fra før det er for sent...............

Jeg sitter her selv og lurer på om 5 runde med NB har kommer på besøk, enda jeg blir fulgt opp av både lege og JM i tillegg til at jeg passer på å drikke store mengder med vann hver eneste dag og passer på at urinen min er lys(les blank!) hver gang jeg tisser! Og enda er det mulig jeg har fått det nå..............

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse er jo UVI som har fått vært der for lenge uten at man har fått behandling.

Skrevet

Helt riktigm,eller en blærekatar som du har gått for lenge med.

Men ikke alle har symtomer på UVI. Jeg har hatt det flere ganger,MEN blir ikke oppdaget før urinprøvene.

Har ikke symptomer.

Skrevet

jeg fikk også konstantert nyrebekkenbetennelse for tredje gang i dag! Er fryktelig vondt! og jeg vil si det er verre enn fødsel! faktisk! og denne gangen har jeg ikke vondt når jeg tisser så d er faktisk ikke lett å konstantere noe før man kjenner d i ryggen!! var til jordmor for en uke siden og alt var fint da. så d er veldig individuelt om man merker d!

God berdring dere som sliter med dette nå!! føler med dere!! :/

Skrevet

Føler veldig med deg..Men bra det er oppdaget, og at du er under behandling. Havnet på sykehus i sommer med premature rier pga nyrebekkenbetennelse.. Hadde ingen symptomer på UVI, men to dager med intense ryggsmerter før riene startet.. Var da i uke 28..Heldigvis gikk alt bra, og den lille er ennå der inne:) Mwn vet iallefall at UVI kan være skumle greier dersom det ikke oppdages i tide..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...