Gå til innhold

Vekstkurven flatet ut....NERVØS..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag..er i 37 uke...har hele tiden hatt symfyse/fundusmål som normalt, men nå har den plutselig flatet ut! Hjerterytmen er normal og det er nok av liv...blir bare så redd....

Skal ringe Riksen nå og spørre om jeg kan komme inn i kveld...noen andre som har opplevd dette ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, akkurat det samme har skjedd med meg! Jeg fikk en ny ul på sykehuset bare for sikkerhetsskyld, men alt var ok. Hadde normalt avvik på 3 %. Ingen fare! Og de sa at så lenge jeg kjente spark og hjerterytmen er fin, er det egentlig ingen grunn til bekymring:) Ikke uroe deg du:)

Lykke til!

Skrevet

Har babyen din sunket ned i bekkenet? Det kan gjøre at symfyse/fundusmålet flater ut, fordi magen synker ned og babyen ligger annerledes.

Skrevet

Tusen takk for svar! Nei,hun har ikke synket ned i bekkenet ennå, men det er som sagt liv og røre og hjerterytmen er normal...kunne komme inn på Riksen i kveld da...gudskjelov for det! Blir jo så utrolig redd når alt ikke er helt OK.

Skrevet

Det kan også ha med å gjøre at da lege/jm målte sf-målet så lå hun på tvers:) Også svært vanlig!

Skrevet

Så fint at du får en ekstra sjekk. Lykke til! Tipper det går helt fint, jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...