Gå til innhold

Til alle dere som har fulgt meg disse dagene..


Gjest

Anbefalte innlegg

Tusen takk skal dere ha for all støtten. Dere har vært helt fantastiske, hva skulle jeg gjort uten dere.

 

Tror aldri jeg har grått flere gledestårer enn i dag, da gyn sa at her ser jeg et blinkende hjerte og alt ser helt fint ut! Jeg måtte spørre han flere ganger om han så riktig, og om han var helt sikker. Han pekte og forklarte veldig, uten om at jeg egentlig skjøne så mye. Var faktisk så i sjokk at jeg ikke engang fikk med meg hvor dette hjertet var hen! Skal tilbake om 2 uker, da gyn skjønte at dette trengte jeg å få bekreftet flere ganger.

 

Mannen rakk ikke komme hjem, så mamma ble med meg, så jeg slapp å dra alene. Stakkars, hun så jo bare mitt tårfulle ansikt og tenkte det værste. så da jeg klarte å vifte med bildet, skjønte hun det og begynte å gråta hun også. Kan tenke meg vi var et syn i den heisen;)

 

Så nå sitter jeg med et bilde av noe jeg ikke helt skjønner hva er og en pil mot det som er min lille "reke":) Glemte jo selvfølgelig å spørre hvor langt jeg er på vei, men regner med at det nå er ca 6+3, da jeg ble satt tilbake en uke første gangen. Nå håper jeg alt tullet er ferdig slik at jeg kan glede meg over de nese mnd forran meg:)

 

tusen takk nok en gang alle sammen, og kryss fingrene ekstra for Hypatia nå, tror hun trenger det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble så glad da jeg så dette. Husker deg fra "bli gravid" (der jeg dessverre er ennå) og krysset fingre og tær for deg! Kos deg fremover nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!! Nå var det min tur til å gråte litt, hehe...

Fantastisk at du fikk oppleve den samme følelsen som jeg hadde i forrige uke :o)

 

Å, så glad jeg ble nå!!!!!! Kose deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjekt å høre. Ingen ting er bedre enn en solskinnshistorie etter det du har vært igjennom, lykke til videre i svangerskapet, er nøyaktig en uke etter deg, så vi møtes vel igjen her inne flere ganger de neste mnd.

 

Kos deg med bilde, gråt alle de gledestårer du vil. Det er lov det i en dag som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Har ikke svart deg før, men har fulgt med deg de siste ukene og tenkt mye på deg. Jeg vet hvordan det er å komme fra ultralyd og ikke vite om man skal være glad eller lei seg. Jeg er kjempeglad på dine vegne for at du fikk denne gode nyheten i dag. Håper du nå klarer å slappe av og bare glede deg over den lille i magen!

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra, nå ble jeg kjempeglad:) Har tenkt på deg masse....

 

Jeg har UL på fredag, håper det går like bra for oss:)

 

Nå må du bare slappe av å kose deg, etter en uke i helvete!

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt og høre. da tror jeg du bare kan slappe av og nyte tiden nå. så lenge alt er gått bra til nå, så er det nok meningen at dette svangerskapet skal ende godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gode nyheter jan 78:) Kjempe bra! Det fortjener du virkelig!!:) Lykke til videre! Skal bli moro å følge deg hele veien frem i mot fødsel!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad på dine vegne! Dette var hyggelig å lese. Lykke, lykke til videre!

Mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jan78 + en liten en :)

Sveiper innom her av og til sjølv om eg har bytt forum (berre for ei kort tid ;o)

Vart så glad over å lese om din glade dag!!!

Lykke lykke til....og så kjem eg snart attiveia deg :o

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre. Jeg har krysset fingrene for deg og håpet at det har gått bra for deg. I dag skal jeg på UL selv og er kjempe spendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Den legen som sa at noe kanskje var galt burde få seg en smekk. Man sier ikke slikt med mindre man er hundre prosent sikker. Du/dere må ha hatt det helt forferdelig de siste dagene. Håper du kan glede deg resten av svangerskapet. Den lille spiren din har nok hatt en liten engel som har passet på:)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu,dette var skikkelig gode nyheter. ;-)

Tenker dere er glade nå,bra at du skal tilbake på enda en UL.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.)

 

Tusen takk fro alle innleggene deres, er helt utrolig å sitte å lese dem, blir helt rørt jeg:) Følte at en tung byrde hadde forlatt mine skuldre i går, men føler meg jo ikke helt trygg enda, men nå gjør man vel det?;) Gruer meg faktisk litt til neste ul, men har en god følelse i magen, jeg har bestemt meg for at dette skal bå bra! Vært nok tull nå.. har mistet en gang før, og vet hvordan det er, så trenger ikke oppleve det en gang til.

 

Kjenner jeg er ganske skjør i kantene for tiden, sikkert en blanding av hormoner og det jeg har vært igjennom. Mannen kom hjem i natt, men må dra igjen ved 02.tiden.. blir da borte en mnd, og akkurat det kjenner jeg er litt tøft nå..Men det er sånn jobben hans er, så jeg får bare bite tennene sammen:)

 

Gyn sa at alt så helt fint og normalt ut, og han pekte på plommesekken, forstersekken(?) fosteret og hjerte, så da stoler jeg på at det han sa stemmer, at alt er fint og normalt. Føler det er viktig for meg å tenke positivt nå, særlig da jeg blir alene noen uker.

 

Tusen takk for all støtten jenter, nødt til å lese litt skolestoff nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...