Gå til innhold

elastica,se her e du greie...

Anbefalte innlegg

j 15.03.79 nå har eg endelig kommt i orden på egen hånd me ongar å alt..koss ser du ud for meg å koss vil d gå me meg..komme eg te å bli i sammen me ein som eg va i sammen me når eg va 16 år?? ser du någe ekte kjærleik rundt meg å koss vil d gå me økonomien min,vil den bli bedre???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6128962-elasticase-her-e-du-greie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ,hei :-)

Så fint at du er kommet deg i orden da. Du er flink du!!

Ser at det er mye for deg for tiden, og selv om du har kommet deg i orden er det fremdeles mye for deg og du hadde trengt litt avlastning (som helt sikkert er vanskelig).

Det ser veldig positivt ut på kjærlighetsfronten og får opp gode muligheter rundt han du spør om, men samtidig ser det ut som om du selv er litt pessimistisk og ikke helt ser mulighetene. Kanskje selvtilliten er litt lav eller du har vanskelig for å stole på folk.

Kjærligheten kommer til deg men du må våge å ta en sjanse....

Får også opp at noen kan prøve å stikke kjepper i hjulene for deg -noen som er litt misunnelig på deg.

Når det gjelder økonomien ser det ut som om du må slite en liten stund til, men den kommer til å bedre seg frem mot jul.

Ønsker deg lykke til videre -STÅ PÅ !!

Klem

tusen takk for svar,ja d e ei som eg trodde va venninnå mi som stikke kjeppene i hjulå på meg..hu e drid sure på meg pågrunn av at eg har kontakt me x min å hu vil bare at eg ska vær me hu for hu e veldig glae i å leva livet visst du skjønne ka eg meine men,eg igjen tenke framtid å vil ha et normalt liv uden at hu ska blanda seg...mange som prøve å regjera øva meg men d nytte isje di må la meg få fred...ja eg håbe økonomien bedre seg for der slide eg litt akkurat nå,komme eg te å få pengar ud av seprasjonene itte fordeling tenke eg på??

Fordeling blir det ! Tar kanskje litt tid men .....

Kjedelig når det blir slik med de du trodde var venner, men ser du har mye styrke selv om du føler deg litt "liten "i blandt. Nye gode venner kommer opp senere i forbindelse med et nytt forhold.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...