Gå til innhold

Trist

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jag fødde en fin liten kille i vecka 21 i april som dog på mitt brøst kort efter. Terminsdatumet var satt till 27 augusti. Det føles så otroligt tungt nu!!!! Har inga barn sedan tidigare, hade en SA i vecka 12 i juli 05. Vi vill prøve på nytt snart, men jag er livredd for att det ska gå galt igen.Fin trøst å lese inleggen her.

Många kramar till er alla.

Fortsetter under...

hei kjære deg.

Jeg kan nok ikke klare å sette meg inn i din situasjon. Å føde en perfekt liten gutt som du bare fikk beholde en så kort stund. Har selv opplevet to ma og ble helt knekt av det. Sorgen din må være bunnløs.

Håper du finner styrke til å prøve igjen.

En stor klem til deg

Så ufattelig trist.... Ord blir fattige...

Sender deg mange tanker. Vet hvor vondt du har det nå da jeg selv har mistet to perfekte gutter. Ene død i sv. uke 21 i 2005 og den andre i sv. uke 22 i mai 2006. Jeg ser din gutt er omtrent like gammel som mine var.

Små perfekte babyer, bare så alt for små til å overleve utenfor mors mage...

Ta den tiden du trenger til å sørge over den lille gutten. Du skal aldri glemme han, bare lære å leve med at han ikke lever.

Masse klemmer til deg!

Tusen takk for all omtanke! Sender deg varme tanker tilbake til deg å dine små engelgutter.Hvordan går det med deg? Er du tilbake i jobb? Jeg begynte i 100% igjen etter ferien, det gikk bra de første 3 ukene men når terminsdatumet nærmet seg vært det tøfft. Var hjemme noen dager denne uka å fikk summet tankene litt...føles litt bedre nå. Må prøve å tenke positivt og håpe at det går bedre neste gang....

Masse klemmer!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...