Gå til innhold

Endelig!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har endelig den vordende og stolte far fått kjenne "spark" (eller hva det er) fra den lille i magen. Etter å ha gått i flere uker og kjent på innvendig, fikk endelig han også kjenne det. Det er så koselig når man kan være sammen om ting som skjer:) Oppskriften min var: Jeg bake sjokolademuffins til kvelds og det ble masse aktivitet:) Er forresten 19+2 i dag. Flere som har kjent den lille sparke fra utsiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent det utenpå flere ganger allerede :) 21+4 idag forresten. Men jeg ukependler, og hver gang jeg er hjemme i helgene så ligger hun helt stille der inne til etter pappa'n har sovnet... eller hun sparker bare innover og nedover så det er umulig å kjenne... gleder meg sånn til det klaffer at han kan kjenne det og!!! kanskje jeg skal bake muffins på lørdag? hihi... :)

Skrevet

Det er så artig! Her trengs det ikke å spises noe med sukker i...er ganske aktiv av seg selv(klart det blir mer hvis man spiser søtt) kjenner liv hver dag,flere ganger om dagen! Det er bare gøy.Og daddy-to-be har oxo kjent det utenpå magen. Er 20+4 i dag og har hatt det slik i flere uker no

Skrevet

Sist hadde vi og det sånn. Nå dermiot, ligger den j"#¤%& morkaka på utsidag og ødelegger moroa... :)

Skrevet

Jepp, her kjenner pappaen liv utapå magen og det er så stas!! Har kjent det et par- tre uker nå, er 22+3. Veldig koselig å ligge å kjenne på at VÅRT barn boltrer seg der inne. Gleder meg sånn til hun kommer ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...