Gå til innhold

lagt på meg allerede.


Imil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 10, har vel en bukse jeg kan gå med ute blandt folk, ellers har jeg strikk i knappene, må nok ut på handlings snart ja: ) Har lagt på meg ca 3 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også! Vet ikke helt hvor mye men merker det greit på klærne!!! har kun 2 bukser jeg kan gå med, fikk prøve et par mamma bukser i går, og det var fantastisk deilig :) Grrusomt med bukser som strammer over magen. Er 10+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 11+4 og har vel lagt på meg 1,5 kg. Trur d e mest på puppan, dem e gått opp en hel BH-str.....Jippi førrdet, men fy kor tydelig blodåran e ! Ikke pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He,he ikke snakk. Klærne begynner å bli en smule trange ja, og det er ikke så kult. I forrige svangerskap gikk jeg opp hele 35 kg, ja du leste riktig! Må komme meg ut og gå noen kveldsturer snart jeg altså! Men det er ikke lett når man jobber til åtte to dager i uken, og går på skole til halv ni to andre dager i ukene, pluss jobber annenhver lørdag til seks... Hmm, må få skviset litt trening innimellom her altså, seriøst... *ler av tanken på hvordan få det til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen igår og hadde lagt på meg 5 kg... Men han sa at vekten viste litt mye...kremt ;) Er forresten også født i 80, men er "bare" 9+4.

Må vel kjøpe meg noen nye klær snart. Mamma klærne mine er for stor og de vanlige er for små...!!

Gikk meg en liten tur igår kveld, tok det stille og rolig, og det var veldig behagelig. Tenkte å gjøre det flere ganger i uken! For å få "trent" litt, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har lagt på meg 1, 5 kg. Er større i magen, men det er jo andre grunner enn babyen (luft, livmor etc) men buksene passer ikke! Fikk det rådet i går om hårstrikk gjennom knappehullet og det var "genialt", nå sitter jeg med dongeri for første gang på 4 uker. Så litt rart ut uten strikk; alle kunne jo se igjennom genseren at knappene var åpne da disse flippene sprikte ut men det gjør de ikke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...