Gå til innhold

Blødning

Misa+spire i magen<3

Anbefalte innlegg

Huff.. Jeg fikk helt panikk i natt. Måtte på do, og alt hva jeg har fryktet kom det friskt blod på papiret. Jeg tenkte jeg skulle legge meg og slappe av, men måtte på do igjen. ( Har uvi og går på selexcid 3 ganger daglig)

Når jeg tørket meg da var det enda mer friskt blod, men kun etter jeg hadde tisset. Så skulle jeg vaske meg litt nedentil med en lyserosa klut, så så jeg antydning til blod der også. Hysterisk som jeg er ringte jeg legevakta, men hun hadde jo ikke mye svar annet enn at jeg bare måtte vente og se det an. Men jeg glemte å spørre om en ting...

Kan det friske blodet være fra urinen siden jeg har uvi? eller MÅ det være fra skjeden? Er litt redd jeg. Blør ikke nå, ga seg i natt. Og jeg har ikke noe særlig vondt annet enn stikking.

Noen som har svar? Jeg burde sikkert ikke bekymre meg. Er 10 fullgåtte uker i morgen.

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ganske vanskelig å ikke bekymre seg da! Jeg har aldri hatt uvi, så jeg kan egentlig ikke svare. Men det jeg ville gjort hvis det kom igjen var å dytte litt papir i skjedeåpningen for å se om det var der det kom fra. Hvis ikke så er jo alt "greit".

Det er ikke hysterisk å ringe legevakta når du blør under svangerskapet, man oppfordres nettopp til det! Derfor er det så synd at mange leger føyser det vekk. :-/

Håper alt står bra til med spira de og at du ikke ser mere rødt! Selv om mange blør uten at det betyr noe, er det jo best å slippe den bekymringen.

Hvis bekymringen ikke slipper taket, tar du kontakt med lege og ber om (les: krever) UL. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg har ikke sett mer til blod nå, men er jo fortsatt litt redd.

Kan man kreve ultralyd hvis man er redd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt urinveisinfeksjon (uten å være gravid) med masse blod i urinen,- helt rødt i do. (Unnskyld detaljene, men det er i hvert fall ikke umulig at blodet kommer derfra). Ellers er det jo ikke helt uvanlig med små blødninger når en er gravid heller. Håper det ikke blir mere og at alt går bra videre. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det går nok bra, men jeg gleder meg til å bli ferdig med penicillin. Det liker jeg virkelig ikke å gå på. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...