tøtsi Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Hei! Har veldig lyst på 3D ultralyd.. ringte Oslo Ciy legesenter for der har jeg hørt at de gjør det, men apparatet deres fungerte visst ikke tilfredstilliende. Så de henviste meg til Majorstuklinikken. Det er bare det at jeg har hørt en del negativt om Majorstuklinikken og er derfor veldig usikker på om jeg vil gjøre det her (vil jo gjerne at det skal bli en positiv opplevelse). Så det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaringer herfra både positive og negative. Og eventuelt om det er andre steder i Oslo man kan få utført 3D ultralyd? Takk!
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 jeg har positive erfaringer fra Majorstua. Og det har jeg inntrykk av at de fleste har. Det jeg har inntrykk av er den ene personenen som var veldig misfornøyd og dro med seg mange på lasset. Jeg hadde denne Peter Molnar som det har vært mye snakk om, og han var veldig hyggelig. Vi var inne i ca 30 min, og fikk fine bilder av jenta i magen. Han snakket litt dårlig norsk, men i og med at vi hadde vært på Ordinær UL før, og viste hva de forskjellige tingene var, var det ikke vanskelig å forstå hva han mente. Det eneste jeg har å utsette er at han kanskje gikk litt fort med 2D, så vi så ikke så godt alt sammen. Men på 3D brukte han ganske god tid, så vi fikk så bra bilder som mulig.
theal Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Vil også bare si at jeg var fornøyd med Majorstuaklinikken. Ellers har jeg hørt mye positivt om Balderklinikken. Men har ikke vært der selv da..
tøtsi Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 Takk for svar... ser jo at det er mange som har positive erfaringer også fra Majorstuklinikken... Får sove litt på det og ringe og bestille time i morgen... Ha en fortsatt fin kveld.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå