Nåharjegto!:) Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Har kjøpt Teutonia Mistral vogn med softbag, og fått vite av de med kjennskap til bagen at det ikke er plass til voksipose i denne. Har sett en Teutonia dunpose som passer oppi, men da er det vel greit med lammeskinn under posen? Andre tips om dun/ lammeskinnsposer? Har fortsatt 12 uker til termin, men prøver å sette meg inn i hva som er mest praktisk til det lille vintervidunderet som kommer i november!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 dette lurer jeg og på! ;O) har oth vogn og den har jo ganske liten bag. har termin i beg av nov og minnes at vinteren ifjor var ganske kald. trenger man madrass? i tilegg til evt skinn og pose?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hmm,det var da merkelig.Jeg kjøpte teutonia mistral sport med softbag i 2004 og hadde ingen problemer med å få plass til voksiposen oppi.skal bruke den samme vognen i år når neste mann kommer.Er teutonia mistral og teutonia mistral sport 2 forskjellige vogner da?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Jeg har tetonia mistral med hard bag. Skal ha skinn og dundyne, evt. ullteppe på toppen. Blir det veldig kaldt har jeg en gammel lammeskinnspose som går oppi. Skal kjøpe dunpose når han må ut av bagen og oppi sportsdelen.
Ariel81 Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Tror det varierer veldig hvor i NOrge man bor, for jeg fikk beskjed av leverandøren at her (i Stavanger) blir det ikke så kaldt at man MÅ ha for i posen eller lammeskinn. Jeg har bare en vanlig liten pose oppi hard bag.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Har løsningen til dere alle:) Jeg har OTH vognen og ja den bagen er liten, men i den passer Baby Nest lammy XL dunpose perfekt! Den har lammeskinn i bunnen og dun over, om dere skjønner. Man kan dele posen i to og bare bruke skinnet også om man vil. Denne er kjempefin og fåes hvertfall i blå, sort og grå. Sjekk den ut på www.finn.no ,søk på Lammy dunpose eller Rita Holm. Den fåes kjøpt hos Babyshop til 2490,- eller gjennom/hos Rita Holm på Bekkestua for 1800,- Kan brukes til barnet er ca 3 år:) Jeg har ikke funnet noen annen pose som er så praktisk og passer så perfekt i vognen som denne:) Lykke til med shoppingen:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Jeg har søskenvogn til mine to. Eldste på halvannet skal ha voksipose, på kalde dager legger jeg skinnet hans i bunn av posen. Den minste har jeg i softbag med lammeskinnspose i (har fått låne av ei veninne som fikk i nov og brukte den hele vinteren i sin softbag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå