Gå til innhold

3D ultralyd i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei!

Har veldig lyst på 3D ultralyd.. ringte Oslo Ciy legesenter for der har jeg hørt at de gjør det, men apparatet deres fungerte visst ikke tilfredstilliende. Så de henviste meg til Majorstuklinikken. Det er bare det at jeg har hørt en del negativt om Majorstuklinikken og er derfor veldig usikker på om jeg vil gjøre det her (vil jo gjerne at det skal bli en positiv opplevelse). Så det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaringer herfra både positive og negative. Og eventuelt om det er andre steder i Oslo man kan få utført 3D ultralyd?

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6128561-3d-ultralyd-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Kan jeg spørre hva negativt du har hørt om majorstuaklinikken?Jeg var sammen me svigerinnen min da ho var gravid me minstejenta; og ho var veldi fornøyd. Han tok seg god tid til å se nøye på babyen og forklarte etterhvert.Ho fikk da også me seg flere bilder som viste babyen utrolig godt!:) Dyrt var det jo; men verdt det mente svigerinna mi.

Takk for erfaringene dine.. det negative jeg har hørt, har jeg lest her inne på bim. Da går det på at han som utfører ultralyden er sur og gretten, og viser lite forståelse for at dette er spesielt for foreldrene.. Var spesielt et par for en god stund siden som hadde innlegg her om at de var fryktelig misfornøyde, og det var mange da som "kastet seg på" og sa seg enige i det.

Men jeg vet jo at ting oppleves forskjellig fra person til person, derfor vil jeg gjerne høre om positive erfaringer også.

Hei:)

Vi var det på en vanlig UL time og var så super fornøyde at vi har bestilt 3d UL der også. Gleder meg veldig mye:)

Han vi hadde tok seg god tid og viste oss nøye alt sammen på babyen,han ga seg ikke før vi fikk babyen til å vise ansiktet..kjempe stas! Så jeg kan anbefale majorstua på det sterkeste:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...