Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal man ta den ut??

Har hørt mange historier om piercingene...

-Arr, revning, at hullet har blitt så stooor som en blyantspiss, strekkmerker og arr akkurat der osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På nettsiden Illusion.no finner du navelpiercing for gravide.

Skrevet

jeg tok ut min i uke 25 tror jeg.. prøvde å stikke i den her om dagen og de har ikke grodd enda i hvertfall.. er 35 fullgåtte uker i morgen;)

Skrevet

men hva hjelper en gravid ring da??

hva gjør det liksom?

Skrevet

Hei!

Jeg hadde min piercing i hele forrige svangerskap, fødsel og allting. Jeg har i en ganske laang banan-piercing, og det gikk helt fint for meg. Har hørt om andre som må ta den ut fordi det blir arr osv, men for meg var piercingen like fin etter fødselen. Jordmor sa jeg måtte fjerne den under fødselen, men jeg spurte om vi eventuelt kunne vente til det ble helt nødvendig... og det ble aldri nødvendig. Viste jordmor hvordan den enkelt og kjapt kan skrus ut, dersom det var behov...

Nå er jeg gravid igjen og har ingen planer om å fjerne piercingen denne gangen heller :o)

Skrevet

Tok ut min med en gang jeg... Vet ikke, men synes ikke det er like kledelig på en gravidmage. Kan alltids ta ny om jeg føler for det siden

Skrevet

Har hørt at man skal fjerne den med en gang for at det skal kunne gro igjen før magen blir stor har sett flere som har revnet på midten og strekkmerke i kryss over piercingen...hadde ikke tatt sjangsen på å ødelegge navlen,hadde heller piercet meg på nytt etter fødselen.

Skrevet

Helst riktig baby i vente..... Tante tok ikke ut sin og har et kjempe stort stygt arr på navlen etter den. Så jeg tok ut min den dagen jeg fant ut at nurket bodde i magen min :o)

Skrevet

piercingen er laget av myk plast så den er bevegelig. også er den veldig lang. Så huden har plass til å strekke seg.

Skrevet

Jeg tok ut min rundt uke 10/11.. Tenkte det var greit å få fjernet den før magen begynte å vokse..

Skrevet

godt å høre. Tok ut min igår, men føle meg veldig naken og no trur eg eg sette den inn igjen .Hehe

Skrevet

jeg brukte pircingen langt ut i forrige svangerskap, og jeg fikk strekkmerke der hullet er +litt til oppover...så jeg angrer egentlig på at jeg tok piercing i det hele tatt...men tenkte jo ikke på det når jeg tok den som 18åring.. :) dette svangerskapet har jeg tatt den ut tidlig.... sikkert forskjellig fra jente til jente...men det her var mine erfaringer... lykke til!

Skrevet

tror ikke det er noen forskjell for min del om jeg tar den ut eller ikke. har hatt den i 8 år, og hullet er ganske stort. og det kommer aldri til å gro :P så det får bli som det blir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...