Gå til innhold

HERRE GUUUUUUUUD!!!

Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Kos deg/dere og lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Gøy å høre. gir håp til oss andre også. Lykke til videre i svangerskapet....

Skrevet

Gratulerer Gratulerer!!! Er ikke det en fantastisk følelse å se de to strekene på testen?:) Jeg glemmer aldri de 4 testene jeg tok:) (testoman), hihi........

Vi hadde også fått time til fertilitetsjekk, for vi hadde prøvd i 12 mndr, og i den 13 mnd, mens vi ventet på den sjekken, så klaffet det:)

Tror det er noe med at vi roer oss mer ned, og at vi vet innerts inne at nå kan vi få hjelp! :)

Jeg tror det er derfor det klaffet hos oss, for da tenkte vi ikke mer på babylaging...Bare tenkte på at nå skal vi finne ut om vi KAN få barn eller ikke.

Phsyken har mye å si tror jeg:) men for andre igjen, så klaffer det med en gang:) og andre ikke.....:)

Men en gang til, Graatulerer så masse, så får du se og komme deg inn på 1..tri:)

Lykke til....

jente 77

Skrevet

Sååå gøy!! Såååå misunnelig på deg. Stjeler litt babystøv jeg. Kanskje det hjelper. Lykke til videre!

Skrevet

Såå utrolig flott!!!

Gratulerer så mye & lykke til :o)

Skrevet

gratulere til deg også, jeg fant nettopp ut at jeg er GRAVID!!

kos deg masse!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!

Lykke, lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Må bare legge til at da jeg skulle fortelle mannen min så gikk jeg til jobben hans med en lapp der det stod: "Jeg er gravid, dette er ikke tull, seriøst!" Og jeg skulle hatt kamera med meg... uttrykket hans var bare helt superb! Stakkars fyren jobber i butikk, så han gliste skikkelig til alle kundene mens han ventet på avløsning så han kunne snakke med meg.

Skrevet

Gratulerer så mykje med spiren! *suge til meg babystøv*

Lykke til i svangerskapet, satsar på at vi sjåast på 1tri snart :o)

Skrevet

GRATULERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva gjorde dere for å bli gravid denne mnd ?

Hvor lenge har dere prøvd ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...