Gå til innhold

HERRE GUUUUUUUUD!!!

Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk to streker på graviditetstesten min akkurat!!!!! Herre guuuuuuuuud!!!! Er det mulig???? Vi som har strevet så lenge? Hjelp! Ha ha ha! Nei så rått! Fy F..... Hæææææææ he he he! SINNSYKT!!!!!! Baby støv til alle snuppeluppene her inne!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE:D GLAD PÅ DINE VEGNE;)

Suuuuuuuuuuuuuuuper til meg babystøv!

klem

Skrevet

Gratulerer masse!!! Lykke til med svangerskapet:) Hvor lenge hadde dere prøvd da?

Skrevet

Så gøy!! :) kjekt å se så glade innlegg. GRATULERER så mye!!!

Skrevet

gratulerer! hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Åh! Så kos å se at det klaffer for dere som har prøvd lenge :D

gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer! :)

Skrevet

Vi har prøvd i 1 år og 1 mnd nå. Vi var egentlig henvist til fertilitetsklinikken og greier og greier og nå bare gråter og gråter jeg de lykkeligste lettelses tårene noen sinne! Har ingen barn fra før, så nå vet jeg i det minste at vi kan!!!! :)

Skrevet

grattulerer så masse :)

kos dere med magen

Skrevet

gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye! Skjønner godt at du gråter over at det endelig klaffet.

Min ikm er søn eller mandag og vi har også prøvd i mer eller mindre 1 år nå. Føler meg gravid, men vil ikke ta gleden på forskudd. Har blitt utrolig skuffet tidligere av at jeg har trodd jeg har vært gravid.

Jeg har ei jente på 2 år som vi traff på første forsøk, derfor føler jeg det ekstra tungt nå over at det tar SÅÅ ÅÅÅ lang tid 2. gangen. Selvtilliten min har blitt rasert mange ganger det siste året pga negative tester.

Så send meg litt babystøv - det trenger jeg virkelig! :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Godt å se at noen som sliter litt også lykkes til slutt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

GRATTIS SÅ MYE!!!!

Suger til meg litt baby støv jeg... greit å ta med det man kan.

:o)

Skrevet

oj oj oj så gode nyheter, vi har like mange pp bak oss vi to, så da er det jo kjekt å se andre slitere som får det til...

Håper lille spire klorer seg fast og at du får et fint svangerskap...

gratulerer igjen, og tusen takk for babystøv...

Skrevet

Gratulerer så mye da....=)=)=)

Kos deg med spiren da...

Klemmer<3

Skrevet

Gratulerer så masse!! Er så glad på din vegne! Kos deg med spira di og lykke til videre!!! :-)

Stor klem

Skrevet

Så kjekt!!! Gratulerer masse :-) Kos deg med svangerskapet!!

Skrevet

Å så flott!! Kjempestor gratulasjonsklem til deg;) Ta vare på deg selv og spiren;)

Skrevet

Grattis:) Og lykke til i svangerskapet!!

Skrevet

Gratulerer så mykje! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...