ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Hva rengjør dere termometeret med?? Særlig dere som temper rektalt!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 termometer som man bruker i munn: Rens med lunket vann. termometer i øre el rektalt har som regel sånn plast hette greier som man kan kjøpe nye etterhvert som de blir oppbrukt...
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 Jeg temper rektalt, men har ikke plasthette! Men bruker det termometeret kun til å ta tempen på meg selv da.. har et annet termometer som vi bruker ellers..)
Lurv Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 jeg har bare vasket med såpe jeg.. men hvis du bruker klorhexidin bør det jo ta knekken på alt dersom du ikke synes såpe og vann er nåkk..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Dette lurer jeg også på! Kan jeg bruke sånn vibratorrens (sånn som kan brukes på huden etter intimbarnering)?? Det virker jo som om det er alkohol eller noe, da bør det vel rense bra nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå