Gå til innhold

kan noen si med hånda på hjertet....

Anbefalte innlegg

at de trives med seg selv og ikke vil gå ned i vekt?

Er jo noen som klager over at denne siden bare handler om slanking nå. Men det er vel kanskje ikke så rart? Er man 90+ så er jo vekta en stor del av livet enten man vil det eller ei.

Jeg hadde det ikke vondt da jeg var på mitt største som var 130kg. Men hadde jo ønske om og gå ned. lettere og finne klær, for ikke å snakke om å få mer energi!! Når man har barn så trenger man energi ja.

Og enda viktigere var det jo at jeg ville lære tulla mi et bra kostholt og kanskje da gå foran som et godt eksempel. Vil ikke at hun skal spise masse usunn mat, men sunn mat. Og da må jo jeg spise sunt og.

Slankern :)

Fortsetter under...

Jeg har lurt litt på det samme. Jeg har vært stor så lenge jeg kan huske, og i mange år viste jeg utad at jeg var fornøyd med den jeg var. Men langt inne så var jeg jo ikke det. Jeg gikk for strutsemetoden, stikke hodet i sanden og late som alt er bra, for da trenger jeg jo heller ikke ta tak i det.....

Sånn var det for min del. Selv om vi alle er forskjellige, så kan jeg ikke få meg til å tro at det er noen som er over 100 kg og ikke tenker på slanking.

Det er rett og slett tungt på alle måter å være så stor, uansett hvordan man ser på det.

Jeg vil for min egen del gå ned i vekt nå. Nok er nok :-)

at de trives med seg selv og ikke vil gå ned i vekt?

-----------

Ja, meg f. eks......

Jeg er 90++++, i tillegg godt over 1m70 og kraftig bygd.

Jeg kunne sikkert vært både ti og tyve kilo lettere i følge noen.....

Men, jeg er sprek som ei fole......;) Kommer nettopp hjem fra en kombinert titte-i-vinduer, rusle og trilletur på nesten SEKS timer.. En pust i bakken og bare et par brødskiver spist underveis....

Jeg har prematur unge som jeg trener med opptil 10 timer om dagen.

Jeg er stappfull av energi, og er penere kledd enn gjennomsnittet da jeg handler 90% av mine klær i billige motebutikker i Tyskland...

Og jeg spiser ikke usunn mat....

Jeg lever rett og slett et lykkelig liv, og eneste årsaken til at jeg har benyttet dette forumet til tider er rett og slett fordi dette VAR et fristed som nå er blitt ødelagt av pilletrillere og slankere...........!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...