Gå til innhold

Vasking av klær...

Anbefalte innlegg

Puhh, tredje vaska med babytøy i dag, har tre ekser igjen å vaske... Nå må jeg ned å kjøpe et nytt tørkestativ til:) Tror jeg skal holde meg unna butikker fra nå av, trenger ikke mere tøy. Det er vell kasnkje greit å ha to tørkestativer når man blir 4 stk i huset?? Sommeren tørker jeg ute...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6127605-vasking-av-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi får en ny kommode i slutten av november, men tar litt av kommodeplassen til søster imens... Babyen har mer klær enn treåringen, shoppet som gal da hun var nyfødt pluss at vi fikk en masse nytt også. Hvordan skal det gå når det bare er to uker til jul...får ikke plass til alt sammen da:( (Om babyen får mye klær til jul...)

Det er ingenting å stresse med.. Eneste grunnen til at jeg vasker tøy, er at babyen arver fra søstera si, og dette tøyet har ligget på loftet i ekser siden 2004.... Og jeg liker å være ute i god tid:) Men det er jo egentlig ikke noe hast, enda tre mnd igjen her hos meg. Samb får helt fnatt av meg noen ganger, skal stresse med alt sånt:))

Annonse

Har tørketrommel vi også, men bruker den ikke på babytøy (mest handklær osv..) Det blir så fort slitt synes jeg, så har sluttet med det. Nå har jeg nettopp stått i to timer og stryki og ordna babytøyet, og lagt det i skuffene... Tror ikke babyen får tid til å bruke alle disse klærna før en vokser til neste str. Har mest i str.50-56-62-68-74-80.

Hehe, vi er to stykker her, og vi har to tørkestativ, er bare slike som selges overalt med utbrettbare vinger altså. Vaskerommet er ikke ferdig ennå, har en del som skal gjøres først.

Oi, vask - nei, holder på med innkjøp fortsatt jeg. Blir nok litt vasking fra november tenker jeg. Skal bli kjekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...