Nemi24 Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Er det noken som har noken erfaring med den vogna?
Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 vel...har ikke fått noe erfaring med vogna enda...babyen kommer i oktober, men jeg har kjøpt B.R.Duovogn 05mod i sommer da den var på salg... har lest litt om den vogna og mange skryter av den, du for mye for pengene når den er såpass rimelig+ den var visst best i test på tv2 ....men smaken er vel som baken... kansje noen andre her har brukt vogna før og kan svare mer konkret...
Nemi24 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 Eg lurer på om eg skal satse på den vogna får kjøpt den brukt. Kor mykje betalte du?
_svana_ Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Min svigerinne kjøpte en slik til hennes datter. Den var sterkt nedsatt, pga. at det var "fjordårets farge", som da (til de som ikke vet det, hehe) er rød. Tror de er veldig fornøyd med vogna, spesielt siden de fikk den så billig. Det er en helt grei vogn, ikke veldig tung - men som så mange andre av denne sorten blir den ikke spesielt liten når du slår den sammen, det er en duovogn og ikke lett å ta av baggen, og hjulene er ikke svingbare. Men baggen er stor og god og vogna er forholdsvis lett. Et godt kjøp tror jeg :-)
Gjest Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 kjøpte den ny i butikk og betalte 4500kr inkl.stelleveske. synes det var en veldig god pris derfor er kjøpte. :-)
Edelweis Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 jeg har en basson roma kombivogn. den er helt perfekt. broren min brukte en basson roma duovogn til sin datter. den er litt mer praktisk fordi den har så stor bag. men da er den samtidig mye mer bøkklette å bære med seg. har ingen klager på min basson vogn i allefall. stelleveska er kjempe snedi, den har med et stelleunderlag som festes rundt veska også. jeg er veldig gla i den vogna=)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Jeg har akkurat den vogna og er kjempefornøyd! Har brukt den så og si hver eneste dag i halvannet år og den er fremdeles kjempegod og fin å se til. Jeg går masse tur både på i skogen, på stranda (!) og selvfølgelig asfalt. Tåler mao det meste. Ei super turvogn. Kjempefordel at bagen er så stor og romslig. Får plass til voksipose:) Anbefaler den vogna, ja:)
Nemi24 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk for alle svar, eg trur eg satser på den!!! Ho som selger sa at det var sånn klikk system på den så den var veldig enkelt å ta av og på baggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå