Gå til innhold

Hei alle...99 dager igjen :)

novemberbaby nr 2 på vei :)

Anbefalte innlegg

Har ikke sett disse terminklubbene før nå jeg! Så smart... =)

Skal på 3D-UL på Nøtterøy på fredag - gleder meg, får vel vite kjønnet og det er jo spennende da... håper alt står bra til med den lille fremdeles - er iallfall liv der inne.!

Noen her som skal føde på Bærum Sykehus i begynnelsen av des.? Jeg har termin 7.des. Er min første, så er ganske grønn, hehe.

Har foreløpig kjøpt følgende: vogn (teutonia spirit s3 med mykbag), 1 babydress (str 56 i nøytral farge *s*), babyhåndkle (også i nøytral farge), samt insektsnetting til vogna. Samboer skjønte ikke helt vitsen med myggnetting i desember, men det kan jo komme katter!? Særlig på den lille verandaen vår utenfor leiligheten som er ganske utilgjengelig fra bakken, jaada! ;-)

Blir vel litt mer innkjøp fremover...tiden går ganske fort må jeg si...! Er spent på hvordan det går med fødsel osv. Veldig spent. Gruer meg litt også, mest fordi jeg er redd det skal bli veldig vondt, men kan jo ikke tenke sånn heller. Men det er vel sånn man tenker når man ikke helt vet hva man går til..

Formen har heldigvis vært fin hele tiden, med unntak av perioder med halsbrann, hender som dovner bort, og i det siste, begynnende BL-smerter. Går til fysio, så får håpe det går greit framover!

Ja, dette var da en liten hilsen fra meg.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! :)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6127533-hei-alle99-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvordan har du unngått å sett oss....hihihihi....

Velkommen hit, her er det koslig å være...

Jeg og du sliter visst med samme problem,,Dovning i armene... Begynnerå bli temmelig sliten av dette, for jeg er mest plaget om natten - må opp ca annenhver time, da er det umulig å sove pga vondt/værking/brenning.... Er henvist til nervolog, mulig de skal foreta et inngrep på meg?

Ja, nå nærmer det seg heldigvis, 105 dager igjen her til termin (men håper på KS, og da blir det vel ca 10 dager kortere,altså 95 ?)

Har alt i hus bortsett fra huset :-) (kjøpt leilighet, og venter på at forkjøpsretten skal gå ut om 4 dager, og krysser armer og bein for at ingen skal komme og ta den foran nesa på oss - flytter inn om ca 1 mnd)

Vi har en jente på 2 år fra før så vi har det meste av utstyr, men vi får nå en gutt og det blir en vinterbaby i motsetning til sommerjenta, så vi har handlet guttetøy og vinterutstyr til vogna.

Mangler bare stellebord (må sjekke plassen på det nye badet først) og å få vogga i hus (går på rundgang mellom søskenene i familien)

Tror ikke det har gått opp for hverken mannen min eller meg at vi skal bli to-barns-foreldre om 3 måneder.....

Det kommer til å bli et sjokk !

Gruer meg ikke for fødsel, for har et sterkt håp om at de vil innvilge meg KS på bakgrunn av den forrige fødselen som endte i hastesnitt, men dersom det ikke blir slik - så gruer jeg meg masse !!!

Annonse

Sliter med verking og dovenhet i hendene/fingrene hele tiden. Jeg kjøpte sist når jeg gikk med dattera mi, ullvanter som jeg bruker på natta -de hjelper veldig. Samboer måtte opp hver natt og massere før. Har mye vann i kroppen, så det er derfor jeg får vondt.

Oi, så mange koselige svar! Takk takk.

Det er artig når det er fler med samme, eller nesten samme termin! :)

Hendene mine er heldigvis ikke så ille at jeg ikke får sove...men når jeg våkner på natta må jeg stadig bytte stilling på armene fordi hendene 'sover'. Er akkurat som håndleddene mine er skikkelig stive også, småvondt å f.eks heise seg opp i senga.. Legen sa det kunne være aktuelt med operasjon etter svangerskapet dersom det ikke gikk over da, men det gjorde visst som oftest det... Så får satse på det. Er ikke spesielt hoven, men ser det litt på fingrene og tærne, hehe. Men var mye verre i sommer, da fikk jeg skikkelig "cankles"! For de som har sett Shallow Hal ;) Hvis ikke; utsagnet: She's got cankles, man! - med henvisning til at leggene (calves) går i ett med anklene (ankles el hvordan det nå skrives) - nemlig cankles ;)

Vi har ikke time før 15.30 på fredag, så det spørs kanskje om vi ses på Nøtterøy, beibi82, men hvem vet ;)

Jeg er spent på 3D altså....gleder meg skikkelig! Vet ikke kjønnet, men har følelse av en gutt, så vi får se om vi blir noe klokere.... *S*

Liten rapport fra 3D UL igår: Det blir en gutt - og alt så bra ut med han! Men han er stor, rundt 1160 gram, så legen mente at terminen er satt 2 uker for sen...! Størrelsen tilsvarer 28 uker og 2 dager idag, ikke 26 uker og 3 dager..... Med ny termin 23.11 var dette litt å tenke på. Enten blir det novemberbarn, eller så blir det en stor gutt som skal ut i desember - uææ ;)

Velkommen inn til oss! :-) Stor fin gutt da!! :-)) Er jo ikke sikkert han fortsetter å vokse i samme tempo?? Uansett er det sikkert greit å følge med etterhvert så du i alle fall slipper å gå over tiden! :-)

Jeg skal på 3D UL 11 september! Gleder meg. 101 dager igjen i dag......

Annonse

Takk takk :)

Sant nok, han behøver jo ikke bli så stor, de vokser vel litt i rykk og napp?! Han mente iallfall at han ville være rundt 3900 hvis jeg gikk til termin 7. des. Men det blir jo bare estimater!

Lykke til på UL, du kan glede deg, veldig spesielt å se babyen :) Vår lå og halvsov med armene foran ansiktet, så vi fikk ikke de mest spennende bildene, men han så veldig pen ut... ;-)

Fortsatt god lørdag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...