Gå til innhold

Da er jeg like langt mht innsetting av 2 egg...Hm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig (etter å ha sittet i 45 minutter og blitt satt over, fått opptatt, ikke kommet gjennom og ikke fått noe direkte nummer...) har jeg snakket med laberatoriet på Fertilitetsseksjonen........

Neida! Selv om jeg snakka med en fantastisk trivelig dame :o) så ser det ikke lovende ut for innsetting av 2 egg.

I og med at jeg har et barn fra før, OG var gravid i sommer, er sjansene for å lykkes med ett egg like stor som med to......Liksom..... (??)

Jeg sa at dette er 4.forsøk, og hun utbrøt "ja men det er da ingenting!!!"

Hun sa videre at legene må vurdere dette, men at hun skal skrive en lapp om at jeg ønsker å tine alle 3 eggene og sette tilbake det (de) beste..... Tviler på at det går i oppfyllelse.....

Jeg sa at jeg hadde hørt at St.Olav var strenge på dette fordi de ikke ville ha tvillingsvangerskap. "Ja det stemmer" sa hun. Hun mente at de ville få "refs" fra andre avdelingene (fødeavd etc) om de skulle "produsere" fram 25 % tvillingsvangerskap.....

Hun var veldig hyggelig og forståelsesfull, men også veldig bestemt. Tydelig at de hadde blitt drillet i hva de skulle si og gjøre i sånne situasjoner.....

Vel...får leve i spenning til i morgen :o) Uansett gleder jeg meg som en unge til å bli ruger igjen!

Ha en fin dag alle sammen :o)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Lykke til i allefall.. blir kjempe spennende uansett!! Vi får håpe de klorer seg fast inni oss :-)

Skrevet

Hei Lenn!

Det var da veldig så vanskelige de er på St.Olav da.Jeg skjønner jo agumentene deres,men alikevel.

På Riksen er det anneledes. Har fått to tilbake hver gang. Har kanskje noe med alderen å gjøre også men. Sistgang hadde jeg et gullegg og et som ikke var helt bra,og legen mente det holdt med det ene.Men etter litt diskusjon frem og tilbake satt han tilbake begge.

Det gikk jo dritt da men. Synes vel det kan være litt opp til hver enkelt hva man vil gjøre.

Håper iallefall du får igjennom viljen din og at det går bra denne gangen.Krysser fingrene for deg Lenn og lykke til.

Klem

Skrevet

Uff da - Lenn... Damen på labben hadde visst lært seg ei lekse! Håper legen i morgen er mer forståelsesfull. Men jeg vet at Riksen også er kjempestrenge på 2 egg. Derfor fikk vi jo hakeslipp da de satte inne 2 egg hos meg for tre uker siden. Men som jeg har skrevet før; jeg tror det var et plaster på såret fordi eggene så så "rare" ut.

Kos deg med akupunktur så lenge - uansett blir du ruger igjen i morgen, og det er det viktigste:-)

Klem

Skrevet

Det var som pokker...

At de skal være sååå firkanta på det...

Og at dama sier i telefonen at 4 forsøk ikkje er noe, blir eg provosert av! Tydelig at ho ikkje har vært i nærheten av ein slik situasjon sjølv, når ho har så liten medlidenhet..

Håper du klarer å få de til å forandre meining, og gi dåkke ein sjangs!

Stå på Lenn, dette SKAL gå dåkkas vei!!!

Klem fra ei som er klar for fryseegg på fredag:)

Skrevet

Takk for svar jenter!

Ja det er rare greier....Merkelig at det ikke er mer "stemmerett" på sånne ting. Særlig når det er vi som "eier" eggene.....*sukk*

Men jeg gleder meg til å sette inn egg - uansett om det blir ett eller 2 gullegg :o)

klem fra

Skrevet

Da var det som jeg trodde mht til "kun- ett-egg!"- politikken, ja. Jeg har jo også fått samme beskjed. Men du får stole på at det du får er gullegget, og jeg ønsker deg lykke til med innsetting!

Skrevet

Lykke til med fryseforsøk i morgen, Lenn!!!!!

Tvi tvi! Blir spennende dette!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...