Gå til innhold

Fødselshistorier..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempespennende med fødselshistorier.. jeg leser dem alle. Spesielt moro blir det å lese deres historier, som jeg har fulgt med på... Gøy å lese hvor forskjellige alle fødslene er, og da lurer jeg bare enda mere på hvordan min blir. Har vel så og si bestemt meg for vanlig fødsel, hvis det fortsatt er mulighet for det i des... er redd jeg skal føle meg litt snytt om jeg velger ks. Det går nok en stund til jeg får skrevet min siden jeg må være en stund på sykehuset etterpå. Men hvordan er det med bærbar pc på sykehus/pasient hotell???

Vet ikke hvordan det er med pc på rommene, men vet ihvertfall at man kan ha med mobil og bruke den på barsell avd. Jeg fikk hks sist, og har nå bestemt at jeg skal føde vanlig nå, skulle det sist også, men ble aldri sånn. Fikk halvveis fødsel....om det sier noe!

Annonse

Jeg hadde hks sist, og fikk beskjed om å ikke løfte tungt de første ukene, men syns selv at jeg kom meg utrolig fort!

Hverfall med tanke på at jeg omtrent ikke sov på fire døgn, og lå (måtte bare ligge under hele fødselen for babyen hadde en "sensor" festet til hode for å måle hvordan han hadde det) med veer i litt over 30 timer før dem bestemte seg for hks.

Tror ikke det tar spes mye lenger tid etter et ks enn etter en vanlig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...