jajja og lillegutt Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 jeg var hos legen på torsdag og ble lovet tidlig ul. han sendte bestilling mens jeg var der... men hvor lang tid vil det ta før jeg får svar på ledig time.. går å ser i postkassen hver dag. hadde en sa i juni og da bestillte legen time på dataen på kvelde og jeg fikk time dagen etter på morgenen... Noen som vet.. går bare og venter og uroer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TussiLussi Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Har hørt at henvisninger kan ta lang tid... kanskje du kan kontakte noen private ? Så slipper du i allefall å gå å engste deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg var hos legen i dag og fikk henvisning til spesialist....måtte ringe selv for å bestille time. De hadde ikke ledig før den 10. oktober....syntes det var alt for lenge å vente, så jeg kontaktet en privat klinikk istedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jajja og lillegutt Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2006 syntes det er så rart at det skal ta så lang tid, som sagt sist var jeg på legevakten og fikk time direkte morgenen etter.. nesten så jeg har lyst til å ta meg en tur opp ditt og snakke med de.. ja hvis det ikke kommer noe time i posten snart, blir det nok en privat klinikk. takker for svar..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå