Gå til innhold

Fødsel med bekkenproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt på innsiden av beina og nederst i ryggen/rumpa, har problemer med å gå uten å få krampe. Vil fødselen bli vanskeligere pga dette? Finnes tips for grei fødsel selv om beina til tider svikter? Pleier plagene å forsvinne raskt etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sterkt plaget av BL under dette sv.sk,jeg fødte for ca 4 uker siden.

Jeg tenker slik at fødsel er en naturlig ting å bedøvelse/epuderal var ikke noe jeg ville ha,men heller se det an....

Det ble en tøff fødsel og angerer nå på at jeg ikke tenkte mer bedøvelse,ble helt invalid etterpå....kunne ikke røre meg på 2 døgn,nå går det bedre da,men går til behandling og må bruke krykker enda...

Nå skal det sies at jeg hadde en meget ung og tydelig uerfaren jordmor oxo,det hjalp jo ikke akkurat på.....

Men føler du deg sliten nå før fødsel kan det være lurt å tenke litt på smertestillende,kan være en hjelp i forhold til smerter og spenninger både i og etter fødsel....

Lykke til

Skrevet

dette lurer jeg også på...dytt dytt

Skrevet

Hadde alvorlig BL sist svangerskap, men hadfde ikke spes vondt under fødselen eller etterpå. Var som å skru av en bryter her for har ikke hatt vondt etterpå i alle fall

Skrevet

Hei du! Søsteren men hadde store plager i begge sine svangerskap. Hun fødte i sideleie med begge to og det gikk som en drøm!! Har hatt mye vondt i rygg og bekken i etterkant, men holder det verste i sjakk med trening og timer hos osteopat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...