Toyah Skrevet 30. august 2006 #1 Del Skrevet 30. august 2006 Vi venter gutt i desember og sliter med å finne navn. Vet dere om noen fine dobeltnavn til gutt. Gjerne med Ole, men ikke nødvendigvis. Alle forslag mottas med takk. Også spesielle navn er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 30. august 2006 #2 Del Skrevet 30. august 2006 Ole Andreas syntes jeg er fint,ikke så spesietl kanskje, men fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. august 2006 #3 Del Skrevet 30. august 2006 Ole Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. august 2006 #4 Del Skrevet 30. august 2006 Ole Jakob synes jeg er finfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #5 Del Skrevet 30. august 2006 Ole Magnus er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #6 Del Skrevet 30. august 2006 Hihi, hva med Ole Brumm, det passer jo til Christopher Robin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 30. august 2006 Flir... Ole brumm, er det tillat tro. Eller så tenkte jeg at Ole Alexander var litt i samme gata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 3. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 3. september 2006 Ole Jacob er kjempe fint. Men det var visst ett nei navn i følge min mann. Og min nevø heter ole Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SILDA Skrevet 3. september 2006 #9 Del Skrevet 3. september 2006 Ole Mathias Ole Martin Ole Johann Ole Petter Ole Alexsander Ole Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 4. september 2006 #10 Del Skrevet 4. september 2006 Ola Martinus er bare kjemperått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proppolf juni2012 Skrevet 6. september 2006 #11 Del Skrevet 6. september 2006 Ole Kristian Ole Jesper Ole Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart 4, siste på vei Skrevet 7. september 2006 #12 Del Skrevet 7. september 2006 Sleit også med å finne dobbeltnavn, endte opp med Karl Jakob og det synes jeg er fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Sandra Skrevet 7. september 2006 #13 Del Skrevet 7. september 2006 Heisann. synes Ole Henrikk er fint jeg:) Håper du finner noe du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. september 2006 #14 Del Skrevet 8. september 2006 Kjenner en veldig hyggelig fyr som heter Ole Anders! Ellers synes jeg at disse er fine: Ole Erik Ole Petter Ole Jørgen Ole Bertil Ole Simen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cicilie75 Skrevet 9. september 2006 #15 Del Skrevet 9. september 2006 Bestefaren min het Ole Mathias, synes det er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 9. september 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 9. september 2006 Takker for mange fine forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 12. september 2006 #17 Del Skrevet 12. september 2006 Ole Tobias Ole Matias Ole Magnus Ole Andre Ole Aleksander Ole Adrian Ole Eirik Ole Einar Ole Eivind Ole Hjalmar Ole Johan Mange navn som passer med Ole synes jeg, lykke til med valget;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #18 Del Skrevet 12. september 2006 Stemmer for dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbo Tarzan's mamma Skrevet 13. september 2006 #19 Del Skrevet 13. september 2006 Ole Jacob Ole Christian Jens Ole Ole Petter Ole Jørgen Karl Ole Ole Martin Ole Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #20 Del Skrevet 13. september 2006 ole johnny ronny roger reidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 14. september 2006 #21 Del Skrevet 14. september 2006 Ole Edvard Lars Kristian Karl Oskar John Ivar Lars Bendik Nils Andreas Ferdinan Elias Georg Sivert Lars Jonathan John Magnus Tron Magnus Mons Iver Lukas Andre Øyvind Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå