Gå til innhold

Når til legen?


pachamama

Anbefalte innlegg

Når bør jeg til første legetime? Har akkurat testet positivt og er ca 2,5 uker på vei ut fra når jeg hadde positive el-tester.

 

Og en ting til: ser at mange skriver at de er f.eks. 6+2 osv, skjønner at det er uker+ dager men hvordan finner en ut av det? Vet jo ikke nøyaktig når befruktning skjedde, hadde positiv el-test i tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du regner fra første dag i siste menstrasjon. Bruk kalkulatoren på venstre siden her, eller den inne på www.babyverden.no

Legetime er vanlig å bestille i uke 10-12.

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så når jeg hadde første dag i siste mens søndag 30.07. så er jeg egentlig 4+3 da?! Selv om befruktning ikke kan ha skjedd før to uker etter? Beklager hvis det virker som jeg har tungt for det altså....den kalkulatoren her kommer bare opp med en termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i 5. svangerskapsuke - fosteret er i sin 3. uke...spør ikke hvorfor det skal være så vanskelig..... :-) Opplever at legen bruker fosterets alder, mens Bim bruker dine svangerskapsuker :-)

Trykte du "les mer om..."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg "lest mer om" ja...er hjemme fra jobb med forkjølelse og magesjau idag, og hodet er tydeligvis heller ikke helt på plass! Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :-)

Bare pass på at hvis du får feber, er det lurt å ta febernedsettende, fordi fosteret ikke er i stand til å regulere tempraturen selv så tidlig :-)

Ibux er fyfy... paracet ok :-)

Mage trøbbel er typisk tegn :-) Den ene eller den andre veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...