Gå til innhold

da har jeg bestillt en ny Ul time

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir spennende!! Får håpe dere får vite kjønn :o) Har du noen følelse på om det er gutt eller jente? På den ordinære UL sa jordmor det var er liten jente i magen min, skal tilbake for å sjekke morkaka i uke 32, så får jo forhåpentligvis bekreftet da...er jo ikke helt sikkert før nurket virkelig kommer! Hadde også bestilt 3D...så ble visst mange UL her... Uansett koselig å få se nurket sitt sparke og kose seg, kos dere på UL :o)

hehe, det betyr ingenting for meg hva kjønn jeg får, men jeg vil likevell vite hva jeg får. Er skikkelig nyskjerrig av meg. I tillegg så har mannen min veldig lyst til å vite det. En av grunnene er at da kan vi gå ut å kjøpe klær til den lille å planlegge på en annen måte. Vi vet at det er ikke alltid det de sier stemmer, men som oftest gjør det jo det

Annonse

ja det var det da. Er redd den kommer til å tulle med oss. har virkelig lyst til å vite kjønnet. men jeg kommer til å spør om ikke han kan ta bilde av babyen som vi kan få. da jeg var til den ordnære UL for en stund siden(var en annen plass), så hadde de nettopp fått ett nytt Ul apparat så vi så veldig lite pluss at bildene var VELDIG dårlige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...