Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En liten gutt.han lå med rumpa til i en slags bønnestilling å vi så tissefant å pung.så da er det ikke noe tvil.Kontrollen var en positiv opplevelse,de tok seg god tid å alle var hyggelige.Skulle vært 19+1 i dag men på ultralyd sa de jeg var 19+5,så istedet for å begynne på uke 21 til neste tirsdag blir det til fredag.Er kjempe glad jeg,vet ikke hvem som smilte mest,jeg eller min samboer..Fikk også noen flotte bilder.

Fortsetter under...

De 28 dagene går fort skal du se!!jeg har følt hele tiden at jeg får gutt,å det var godt å få det bekreftet.Er så glad i dag.Da vi kom i dag ble vi møtt av jordmor som skulle utføre ultralyden.Vi ble bedt om å sette oss ned å så gikk vi gjennom personlig data både på meg å samboer.Så tok vi ultralyd.Hun forklarte alt vi så på skjermen å vi kunne spør om det vi evnt lurte på.ultralyden varte i 20 min å så satt vi oss ned igjen å gikk gjennom mål å termindato + alt vi lurte på.

Så gøy,gleder meg helt sinnsykt skal på fredag,håper bare at alt er bra,magefølelsen sier at jeg får jente,kanskje fordi jeg har veldig lyst på ei lita tulle,men så lenge babyen er frisk så er det akkuratt det samme hvilket kjønn det er...

Annonse

Hei!

Var også på ultralyd i dag, det var en kjempestor opplevelse. Kjempeartig!! Alt var bra med babyen, og vi skal bli foreldre til en liten gutt, var ikke vanskelig å se det her heller nei ;) Nå får vi begynne å tenke på guttenavn, trodde egentlig vi skulle ha jente..hehe

Lykke til alle dere som skal på UL, det er kjempekoselig!

å,så gøy da! gratulerer med den kommende gutten...har ikke vært på ultralyd enda vi da. skal det på 22 dager:) har en følelse av at det blir en gutt både jeg og samboeren min...vi tusler rundt hjemme og snakker om "Jonas" som er inni magen min:)

spørs da om det blir en jonas eller en josefine;)

har dere tenkt på navn enda eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...