Gå til innhold

Hvilken bilstol skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bilstoler å anbefale til nyfødt? Vil ha en med isofix systemet, og som er god slik at babyens hode ikke faller fremover. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hva isofix systemer er men ta en litt på denne: izisleep.com. jeg falt helt for det, virker kjempe bra og gleder meg til å bruke det! det er litt tyngre enn flere andre, men man går jo ikke tur med bilsetet heller:) men deter sååååå mye annet positivt ved det som jeg ikke sinner hos andre seter...

Skrevet

Sambo søkte på nettet etter sikkerhetstester av barneseter og så valgte vi blant de setene som var best i test. På sidene til trygg trafikk finner du også mye nyttig informasjon. Vi valgte römer babysafe, men det var sambo som fant ut av dette så jeg kan ikke på stående fot si noe det er med isofix-systemet eller ikke...

Skrevet

tror iso fix er mer aktuelt på de neste setene(en str større) Men vil på det allerste anbefale Acta graco med base. selve stolen kan være litt utng men da slipper du ta av og på selen hele tiden du bare "klikker" det inn i bilen.. kjempe praktisk vi har ikke angra ett sekund på at vi kjøpte det setet, har faktisk kjøpt Acta graco til han når han vokste ut av setet også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...