Gå til innhold

September: Nå ble det jammen nært! Tanker og spinn bare noen dager før...

Anbefalte innlegg

Var på fødepol på sykehuset i går for siste ordinære sjekk. Blodtrykket (undertrykket) litt høyt ved første måling, men finfin urinprøve. Bleorgså sjekka for modning og evt åpning, men der var det intet å skrive hjem om... (Hører med til historia at prosjekt modning dermed er satt i gang her i heimen.) Satt med registrering; CTG på 132. Siden bt var litt høyt skal jeg innom igjen i morgen tidlig for ny sjekk; urinprøve, blodtrykk og sikkert CTG. Dersom det er noe utslag på urinprøven i morgen blir vi satt i gang allerede da, ser den fin ut blir det på mandag... O'hoi!!!

Har jo hele tida visst at termindato er en slags "deadline", men nå ble det nært!

Fortsetter under...

hah, spennende da.

Har 7 dager til termindato i dag jeg, og har håpet i et par uker nå at noe skulle skje. Men her er alle verdier fine, og ikke snakk om å sette igang. Ser ut til at min ønskede augustbaby ikke kommer før september uansett. Da ble det to septemberbarn på meg alikevel da.. *ler* Men gleder meg masse til å hilse på den lille nå.

Ønsker deg all lykke på prøvene i morgen!

Takk, takk!

Tror det går greit i morgen. - Og forsåvidt er det greit uansett om det blir i morgen eller mandag, for nå er det snart! Har som sagt visst hele tida at termindato var "deadline"; om fødselen ikke starter av seg selv før, så blir jeg satt i gang da. - Som diabetiker får jeg ikke gå overtid, men.. "Termindato" var ikke det en dato om leeeeenge, liksom???

Lykke til til deg også! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...