Gå til innhold

Slimproppen - for tusende gang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bladd bakover noen sider og lett etter "slimpropp-tråder"... (Neida, ingen sære interesser, men..) Lurer nemlig litt på om min er gått/ går gradvis nå. Under en av de x-antall doturene mine i natt dtiftet jeg bekjentskap med en seig, men myk (?), blank og litt hvit kladd. Da jeg tørka meg ved et annet dobesøk var det en stor dæsj med blankt og seigt slim. Kan slimproppen forveklses med sæd, foreksempel??? (Har starta en "hestekur" for modning her i huset, nemlig. ;P)

Dere får ha meg unnskyldt de "herlige" detaljene, men skal man ha et svar må en nesten forsøke å beskrive det en lurer på... Håper noen kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme, men er ganske sikker på at min propp også er på vei ut nå (herlig ;-D)

For to uker siden kom det noe avlangt gelegreier et par ganger. Så ikke noe mer, før i går morges og utover dagen. Ganske annen konsistens enn normal utflod, trekker seg ikke ned i papiret, men ligger som en klatt oppå. Det er vel proppen?? Har termin om fire dager, så det BØR være den :-) Jeg vil føde!

Skrevet

Slimproppen min gikk i går og jeg kan jo gi deg mine herlige detaljer.....

MIn var fastere enn sæd, og mye mer enn sæd. Min gikk litt etappevis og i begynnelsen var det blankt med litt brunt i så det var sikkert blod. Det som kom utover kvelden var gjennomsiktig, men litt gulig. Med fare for rare forestillinger nå, men det så nesten ut som litt guling lutefisk....... Om det hjalp deg noe? Men nå kan den sikkert se ganske så forskjellig ut fra person til person kanskje.

Skrevet

hehe, som lutefisk!! heheheh. god jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...