Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg venter tredjemann i februar, men jeg er verre nå enn ved de to første svangerskapene.. Tiden går uhyre sakte, jeg venter på alt som skal skje, og ingenting skjer. Har kjent liv altså, men ikke hver dag- og det er så stas når det skjer at jeg venter meg i hjel til neste gang.. Flere som føler det sånn? Nå skl det sies at jeg er ekstremt utålmodig av natur, men sånn som nå har jeg ikke vært med de to andre. Noen sier at siden min yngste er 7 år, så regnes jeg som førstegangsfødende igjen.. Noen som vet??

trippe trippe trippe

Fortsetter under...

Du kan vel neppe regnes som første gangs fødene?? Du er jo en av oss heldige som vet hva du går til når fødselen starter.. Å selv om ingen fødsel er lik - så har du vært med på det før...

JEg kjenner liv hver dag heldigvis, men er nok mere redd og utålmodig nå enn med dattera mi. Ultralyd i morgen heldigvis, ser så frem til det!! Er så spent på kjønnet,.

Ventetiden er LANG til tider ja!!

jeg var bare 19 år gammel da jeg fikk eldste dattern min, og var svært trassig på at alle skrekk historiene fikk de pessimistiske og negative "gamle" kjerringene få ha for seg selv.. Ting gikk greit, og jeg syns det var OK å være uforberedt på akkurat dette..Neste datter, var jeg 4 år eldre når jeg fikk og tok også da sterk avstand til fødselsforberedene ting og skrekkhistorier. Også en grei fødsel om det er noe som heter det.. Men nå går ting bare sååå tregt!! fikk sutra meg til UL på Ahus den 5 istedet for 13. Av praktiske grunner, vil ikke ta så mye fri fra jobben... Det hjelper jo litt, men er jo fremdeles 6 dager å vente!!!

Vrææl

Jeg må bare hoppe inn med at JA TIDEN går uendelig smått :( har liksom nå nettopp vært på UL og sett min lille nutte-baby og nå lengter jeg bare etter å holde den i armene mine. er selvfølgelig veldig glad for at den blir der inne så lenge som mulig og vokser seg fin og sterk, men jeg vil spole frem til januar/februar ;oD

Hei.

Jeg ser spm ditt ang 1.gangsfødende, og det er riktig. Det tar kroppen ca syv år å glemme hva som skjer med den under en fødsel, så derfor regnes du som første gangs fødende.

Jeg er også utolmodig. Har forløbig termin i februar jeg og. Kan nesten ikke vente. Tiden går sååååååååååååååååååååå sakte.

Annonse

kan i allefall si at da er jeg en hysterisk kjerring også ;-D for jeg klarer nesten ikke vente =) føler meg veldig utålmodig her, men jeg vil bare ha den i armene mine =) den ungen kommer til å være lei mammas kosing og nussing før den når ett-års aldereren =)

Tiden går fryktelig sakte. Pluss at jeg denne gangen (3. gang) engster meg for alt; er bevegelsene kraftige nok, kommer de ofte nok osvosv. Min yngste er også snart 7 år og den eldste er snart 10. Kan ikke huske at jeg bekymret meg så mye med dem.

Jaja. Snart har jeg 100 dager igjen (fredag), så det går iallefall fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...