Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som den teite personen jeg er, så måtte jeg bare ta en graviditetstest i morrges. selvsagt negativ, men vi vet jo ikke egentlig noe mer. dag 10 er vel strengt tatt for tidlig å teste.

har ennå en hel del symptomer, og ennå ingen mens. så vi håper...

skal prøve å vente med å teste igjen til over helga, for dette var jo bare tåpelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok litt tidlig dette her, ja ;o)

Smør deg med tålmodighet noen dager til og test igjen.

Noen får positiv test på dag 10, men jeg fikk ikke positiv før dag 15 (faktisk negativ på dag 13 også...)

Lykke til :o)

Skrevet

Skjønner så godt at du er spent, men dag 10 var nok for tidlig ja. En venninne av meg som jobber på klinikk for barnløse sa at dag 14 t.o.m kan være for tidlig noen ganger. Fortsatt lave verdier hcg da.

Lurt å vente til over helga ja:o).

Sender en tidsmaskin til deg så tiden går fortere og en oppmuntringsklem

Skrevet

ja. jeg skulle hatt en tidsmaskin eller litt tolmodighetskrem, får satse på distraksjon i stedet.

kjenner noen begynnende mensmurringer nå, liker det ikke!

Skrevet

Hei!

Ja, du får trøste deg med at det var litt tidlig! Mensmurringer trenger ikke være negativt, det kan jo være symptom på graviditet. Hvilke andre symptomer har du?

Det eneste jeg har er stikninger i underlivet, har hatt det siden søndag. Det kan være er positivt tegn, men vi får se! Jeg tenker å teste på lørdag, ruegdag 13, får håpe det blir riktig resultat da.

Får håpe du får annet resultat på testen om noen dager!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...